.

Beantwoord

kan ik terug naar mijn oude (actie)bundels?

  • 22 March 2020
  • 7 reacties
  • 316 Bekeken

Badge

Afgelopen maand had ik i.v.m. vakantie mijn bundel (welke ik al lang heb 2000 + simyo compleet 2000 extra) tijdelijk verhoogd naar 3000 (+3000 van simyo compleet). Omdat de vakantie niet door ging wilde ik mijn bundel weer terugbrengen naar de oude bundel 2000+2000.

Tot mijn verbijstering zag ik, dat ik alleen terug kan naar 1000+ 1000 van Simyo compleet.

Bij informatie met uw helpdesk, werd mij verteld, dat de grote van de bundels waren veranderd. Ik heb daar geen bericht over ontvangen.

De consequentie voor mij zou nu zijn, dat ik nu maandelijks € 3,00 meer kwijt ben dan een maand geleden! Ik wil weer terug naar mijn oude bundel want hier heb ik in de praktijk meer dan genoeg aan.

(zie mijn verbruik)

Graag een reactie.
Met vriendelijke groet

Somme

icon

Beste antwoord door Groentjuh 22 March 2020, 20:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Somme 3, Simyo bied op dit moment alleen een aantal actiebundels aan. Als u uw bundels wijzigt, dat kunt u niet altijd terug naar uw oude bundels. U kunt alleen maar wijzigen naar bundels, die Simyo op dat moment aanbiedt.

De Simyo 2000MB (10 euro (maand), 9 euro(jaar) of 8 euro (verleng)) bundel is inderdaad komen te vervallen en vervangen door een Simyo 3000MB (8 euro (maand) of 7 euro (maand/jaar)). Zoals u kunt zien is die nieuwe Simyo 3000 MB goedkoper dan die Simyo 2000MB bundel.

U had echter een nog oudere Simyo 2000MB actiebundel voor 4 euro per maand. Zelfs zonder die actiebundel tariefwijziging, had u niet meer terug kunnen gaan naar die bundel. Daarover wordt u via een melding voor gewaarschuwd als u probeert uw bundels te wijzigen. In het plaatje hieronder ziet u zo’n soortgelijke melding als u gehad zal hebben.

 

60369bb1-b700-4f96-aa2b-de1924ad677d.png

Ik verwacht dat u het dus moet doen met het huidige aanbod of met wat u nu als bundel heeft. Een moderator komt nog langs met een definitief antwoord, maar ik verwacht niet dat het voor u wel ineens mogelijk is.

Badge

Ik begrijp hetgeen je hierboven hebt geschreven maar ik heb bovenstaande berichtje over oude bundel niet gezien of gekregen. Ook had ik het klantvriendelijke gevonden dat ik over de bundelwijzigingen van te voren zou worden ingelicht.

Reputatie 7
Badge +9

Ook had ik het klantvriendelijke gevonden dat ik over de bundelwijzigingen van te voren zou worden ingelicht.

Om advocaat van de duivel te spelen, wil jij echt elke x maanden een mailtje krijgen: “We bieden vanaf vandaag nieuwe bundels aan. Voor u veranderd er niets. Zolang u uw bundels niet aanpast veranderd er niets. Zodra u uw bundels aanpast, kunt u niet meer terug naar uw oude bundels. U kunt alleen wijzigen binnen het huidige aanbod.” Simyo kondigt nieuwe bundels ongeveer nooit vooraf aan, dus “Vanaf x bieden wij nieuwe bundels aan” zit er ook niet in.

Desondanks: Ideetje voor de ideeënmuur.

Persoonlijk verwacht ik dat Simyo daar meer gezeur voor “spam!” van krijgt, dan dat iedereen daar blij van wordt.

Helaas zie ik wel dat waarschuwingen op dit moment niet zo duidelijk zijn. @Mods, waarom hebben jullie die waarschuwing nu niet zo duidelijk gehouden? Nu is Somme 3 niet blij.

Badge

De melding van bundelaanpassingen zouden gewoon bij de maandelijkse mails die men krijgt, dat de factuur klaar staat!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Somme 3,

 

Ik snap dat het jammer is dat je niet meer terug kunt naar de oude bundels, de bundels met prijzen die jij gebruikte zijn van een actie in 2018. In de tussentijd is er in het bundelaanbod wel wat veranderd. We kunnen klanten alleen informeren over oude bundels via de app, ik durf dan ook te zeggen dat je sinds toen hier wel een melding van hebt gehad. Het is is helaas ook niet mogelijk om terug te gaan naar de bundels de je had, omdat we die simpelweg niet meer aanbieden. 

 

Sorry voor het ongemak!

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Dat is jammer, dat ik niet meer terug ksn. Maar in ieder geval bedankt voor de heldere communicatie.

Somme

Reputatie 7
Badge +6

Hi Somme 3,

 

Graag gedaan, mochten we iets anders voor je kunnen doen dan zien we je graag hier terug!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer