.

Beantwoord

Kan ik specificaties krijgen van inkomende gesprekken?

  • 14 November 2016
  • 4 reacties
  • 757 Bekeken

Badge
Goedemiddag graag zou ik een specificatie willen hebben van de inkomende gesprekken, alles op papier. Hoe kan ik hier aan komen? Specificatie op mijn Simyo zie je alleen de uitgaande gesprekken
icon

Beste antwoord door PaulH 14 November 2016, 20:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Meneer/Mevrouw,

vanwege privacy zou het fijner zijn voor u als uw gebruikersnaam niet uw telefoonnummer is.
Ingaande op uw vraag: zijn die naar mijn weten niet op mijn Simyo te zien, alleen op je lokale telefoon waar die gesprekken op zijn gemaakt. Als je dus op je telefoon in de telefoon app kijkt zou je de inkomende gesprekken moeten kunnen zien.

Groet Paul.
Badge
Dankjewel Paul,
nu weet ik alleen niet meer hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen.
Ik bedoel eigenlijk aangaande de inkomende gesprekken van de laatste half jaar om daar een specificatie van te krijgen. Of Simyo deze service ook heeft. En zoniet moet ik hiervoor de klantenservice bellen of middels een andere instantie, bijvoorbeeld politie? Op mijn tel gaat dat niet zo ver terug. En is ook niet in een specificatie met tijden. Wie weet de weg? Alvast bedankt. Mvg
Reputatie 5
Badge +6
Hey Meneer/Mevrouw,

Je gebruikersnaam kun je op het moment niet zelf veranderen. Dat zal een moderator moeten doen.

Nee Simyo heeft geen optie om inkomende gesprekken te laten zien, wat vrij logisch is.

De klantenservice bellen heeft dus ook geen zin. Andere instanties hebben dit ook niet. Al zal de politie het wel kunnen achterhalen zullen ze dit denk ik niet doen vanwege privacy redenen en geen noodzaak niet doen.
In je telefoon is voor zover ik weet de enige bron van inkomende gesprekken zichtbaar, indien de gesprekken hier niet zijn is er niks anders.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi FranSu,

Welkom op 't forum.

Ik heb je gebruikersnaam voor je aangepast. Wil je toch een andere? Stuur me dan even een privébericht 😳

Zoals PaulH zegt hebben we helaas geen inkomende gesprekkenlijst voor je. Die zul je echt uit je telefoon moeten halen. Je zou het bij de politie kunnen proberen, al weet ik niet zeker of ze het hebben en of ze het willen verstrekken, maar je kunt het altijd proberen!

@PaulH bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer