.

Beantwoord

Kan ik Simyo compleet nog een keer gebruiken?

  • 3 January 2018
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

In mijn vorige abonnement kreeg ik de optie om Simyo compleet te gebruiken, dit heb ik gedaan. Een tijdje terug heb ik een nieuw abonnemt afgesloten maar ik kreeg geen melding voor een optie tot verdubbelen. Kan dit nog?
icon

Beste antwoord door PaulH 3 January 2018, 11:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Frerik,

Welkom op het Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Wat leuk dat je ook in aanmerking komt voor Simyo Compleet. :)

Je foto's zijn bij je bericht verwijderd omdat er persoonlijke informatie te zien was. We vragen forum-gebruikers geen gegevens zoals 06-nummers of adresgegevens te delen.

Ik heb een kijkje genomen bij je aansluiting die gekoppeld is aan dit forumaccount. Voor dit telefoonnummer staat Simyo Compleet aan sinds 1 december. Gaat je vraag over een ander telefoonnummer? Dan wil ik graag even daarop meekijken. Kun je mij in een privébericht dat 06-nummer, je postcode en huisnummer toesturen?

@PaulH, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Els
Reputatie 5
Badge +6
Top, Els pakt het vanaf hier denk ik verder op.
Zij zal je nog bij verdere vragen helpen.

Ik had ook al het vermoeden dat het al actief was aan het icoon van Simyo compleet te zien.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Frerik,

wat onhandig.
Normaal hoort dit naar mijn weten wel te kunnen.
Heb je hier al naar gekeken:

Simyo Compleet activeren? Zo doe je dat!

Log in op Mijn.simyo.nl/compleet, zie direct of je in aanmerking komt en volg de stappen om Simyo Compleet in een handomdraai te activeren. Om de extra’s van Simyo Compleet te kunnen bieden, checken wij op het moment van aanmelden of de adresgegevens van jouw Simyo Sim Only abonnement overeenkomen met het adres van het KPN internetabonnement.
Is het activeren gelukt? Mooi! Vanaf de eerste dag van de volgende maand krijg je dan twee keer zoveel minuten én MB’s, elke maand weer. Je kunt daarnaast je bundels nog steeds naar boven of beneden aanpassen.
Wil je meer weten en ontdekken of jij ook in aanmerking komt voor dubbele bundels? We hebben een speciale FAQ klaargezet met een antwoord op de meeste gestelde vragen over Simyo Compleet. Hoeveel minuten en MB’s heb jij dankzij Simyo Compleet nu tot je beschikking?

Voor meer info ga naar: Simyo compleet

Als het niet lukt laat je het dan even weten.

Groet Paul.
Dank voor de snelle reactie!

De link die u mij stuurde verwees me naar deze wedstrijd, zoals u ziet kom ik in aanmerking met Simyo compleet. Maar bij dit nieuwe abonnement heb ik deze nog niet geactiveerd. En ik heb ook geen optie tot activeren.

Mvg Frerik

(Foto's verwijderd door moderator vanwege zichtbaar mobiel nummer & privacy)

Reageer