.

Beantwoord

Kan ik Simyo Compleet activeren met XS4ALL?

  • 25 January 2018
  • 5 reacties
  • 2665 Bekeken

Vandaag las ik dat het mogelijk is om een Simyo compleet bundel te krijgen voor kpn klanten. Helaas ben ik een klant bij kon dochter xs4all. Geldt deze aanbieding ook voor mij als xs4all klant?
icon

Beste antwoord door Asma 26 January 2018, 14:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Nee, als dat zou zijn had er er bij gestaan.

Ik heb zelf ook XS4all en kan er ook geen gebruik van maken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Gerben79,

Welkom op het Forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt. Het klopt helemaal dat KPN Vast Internet klanten hun bundels kunnen verdubbelen met Simyo Compleet. Helaas geldt dit niet voor alle KPN netwerk gebruikers. Met een XS4ALL internetaansluiting kom je niet in aanmerking voor Simyo Compleet. Meer informatie vind je hier.

@Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma
Hallo,

Nu het merk xs4all gaat verdwijnen neem ik aan dat we in de toekomst wel gebruik kunnen gaan maken van de compleet aanbieding...
Daar kijk ik ook naar uit maar voorlopig is het nog niet zover. Een officiële datum is ook nog niet bekend.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Steven,

Het is inderdaad niet bekend of je in de toekomst Simyo Compleet krijgt als je op dit moment XS4ALL hebt. Nog even afwachten wat er gaat gebeuren dus! Voorwaarde is dat de dienst van XS4ALL in zijn geheel overgaat in KPN. Het moet dus echt een product worden van KPN mét vast internet.

Bedankt voor je antwoord Ray!

Groetjes,
Lu

Reageer