.

Beantwoord

Kan ik mijn bundel aan iemand anders geven?

  • 26 August 2017
  • 3 reacties
  • 231 Bekeken

Omdat ik nu een jaar een abonnement bij simyo heb, krijg ik 1000mb cadeau. Erg leuk! Nu zou ik ze graag aan mijn partner geven. Hij heeft een prepaid kaartje van simyo. Hij kan ze komende maand goed gebruiken omdat hij naar Oostenrijk gaat. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door wimj12 26 August 2017, 12:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Simyo zal me wel corrigeren als ik er naast zit, maar bundels overdragen kan niet.

Bovendien kan je met prepaid so-wie-so niet internetten in het buitenland, dus zelfs als
je hem de bundel kan geven is hij daar niet te gebruiken.
Dank voor je reactie. Dat besefte we ons later ook. Het was leuk geweest als er iets geregeld kon worden, maar waarschijnlijk is het niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nienke,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat lief dat je de MB's aan je partner wilde geven! Helaas kan dat niet, sorry. Het is bij een Prepaid aansluiting helaas niet mogelijk om zo'n bundel toe te voegen. Én hij kan niet internetten in het buitenland, dus hij zou er dan toch niets aan gehad hebben. Wist je dat hij wel gemakkelijk (binnen één werkdag) overgestapt kan zijn naar een Sim Only abonnement? Daarmee kan hij dan wel internetten in 't buitenland. Hij neemt dan zijn beltegoed mee, behoudt zijn simkaart en nummer, en betaalt geen aansluitkosten. Misschien iets om over na te denken. Hier lees je daar meer over.

Mocht je nog een andere vraag hebben, laat je dat dan weten?

@ Wimj12, dank voor het reageren! 😍

Groetjes,
Jihane

Reageer