.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement later verlengen?

  • 12 November 2015
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Als ik het goed heb loopt mijn abonnement deze maand. Deze zou ik wel willen verlengen. Maar momenteel zit ik in het buitenland, dus gebruik ik mn abo niet. Vandaar dat ik 'm op 4 euro per maand heb gezet, dat ik niet zoveel geld kwijt ben maar toch m'n nummer kan behouden. Kan ik dit laten voortduren tot ik weer terug ben (Januari) en daarna de optie 'nog een jaar voordelig' aanklikken en het abonnement met een jaar verleng (met extra korting omdat ik een jaar verleng)?

Groetjes,

Pieter Jan

ps. Zuinig he;)
icon

Beste antwoord door simnlru 13 November 2015, 08:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi Pieter Jan,

Das zeker zuinig goed bezig! ;)

Volgends mij kan je dit doen als je hiervoor een jaar abonnement hebt gehad of in jou geval nu nog hebt.

Als je een maand abonnement had gehad was het niet mogelijk of moeilijker geweest zo als ik hier gelezen of gehoord heb.

Dus dat wachten moet geen probleem zijn, super leuk trouwens dat je bij simyo nog een jaar wilt verlengen!

Hoop dat ik je hier een beetje mee op weg heb geholpen :)

Mvg,

Simnlru
Badge
Beste Simnlru,

Dus dat betekent dat voor de maand december mijn huidige abo 1 maandje doorloopt? Ik wil natuurlijk graag voorkomen dat (doordat ik het even laat lopen en pas in januari verleng) ik ineens het abonnement bij Simyo kwijt ben en daarmee ook mijn nummer;).

Groetjes.
Reputatie 1
Badge +5
Je raakt je abonnement niet, tenzei je overstapt of zelfs opzegt Pieter Jan!

Dus je kan nog gwn zolang door gaan tot je wilt verlengen! :)

Mvg

Simnlru
Badge
Super, dank voor de hulp!

En ga zo door met het verlenen van service, daar word ik als klant blij van:).
Reputatie 2
Badge +5
Hoi PieterJan,

Super dat je jouw abonnement met nog een jaar wilt verlengen! :D

Wat simnlru zegt, klopt inderdaad. Als jouw jaarabonnement afloopt, wordt je abonnement automatisch omgezet naar een maandabonnement. Hierna kun je alsnog je abonnement verlengen met een jaar. Je abonnement raak je dus niet kwijt.

Als je er nog vragen over hebt, dan weet je ons te vinden 😉.

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor je hulp, simnlru. Beter had ik het niet kunnen uitleggen 😳. Fijn weekend alvast!

Reageer