.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement "bevriezen"?

  • 3 December 2014
  • 2 reacties
  • 251 Bekeken

Badge
Ik bel voorlopig alleen met mijn werkmobiel en heb dus geen belminuten nodig. Mijn privé telefoon heb ik zelfs uitgeleend. Als ik wissel van werk weer ik wel weer mijn oude nummer hebben.

Kan mijn abbonement bevriezen (niets betalen, niet bellen, maar nummer houden) ?
icon

Beste antwoord door Scotsman 3 December 2014, 22:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bevriezen waarbij de maandelijkse kosten stoppen kan niet. Wat wel kan is je internetbundel (als je die hebt) op nul zetten, en je bel/sms abonnement op een laag pitje zetten, kijk hiervoor op Mijn Simyo om dat in te stellen (als je dat nu doet dan gaat dat per 1 januari in). Alleen op die manier hou je je nummer. Wat ook kan (maar dat vroeg je niet) is overstappen op Prepaid, dat kan met nummerbehoud, en dan hoef je maar 1x per 6 maanden een sms'je te versturen of een belletje te plegen om je aansluiting niet te laten verlopen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi gertpoot,

Welkom terug op het forum:)

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'Abonnementen', zo kan iedereen het makkelijk terug vinden.

Scotsman heeft je vraag al beantwoord.:D Het is niet mogelijk om je abonnement te pauzeren/bevriezen, wel kun je hem via je eigen Mijn Simyo pagina op een laag pitje zetten. Zo behoud je toch je eigen nummer;)

Via deze link kun je meer informatie vinden voor een eventuele overstap naar prepaid.

@Scotsman dank je wel!

Is je vraag zo beantwoord?

Reageer