.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement afkopen?


Reputatie 1
Badge +5
Me telefoon is kapot dus moet snel mogelijk een nieuwe hebben.

Nu is het zo dat ik het geld niet 123 heb op dat gelijk te betalen maar wel maandelijks.

Maar de telefoon die ik nodig heb kan ik bij simyo niet kopen, nu is de vraag die ik eigenlijk niet wel stellen maar toch doe kan ik me abonnement afkopen, zo ja hoebeel kost dat nog?

Ik vind het super bij simyo maar moet een telefoon hebben
En rondlopen met me reserve nokia van 16 jaar geleden zie ik niet echt zitten.

Vind het spijtig als ik simyo moet verlaten maar zie geen andere optie..

Mvg,.
Simnlru
icon

Beste antwoord door Ray 5 April 2016, 12:36

Bekijk originele reactie

12 reacties

Hoi, ja dat is behoorlijk Kilo Utrecht Tango..

Ga op je mijn Simyo naar instellingen en dan naar abonnement. Daar zie je jouw einddatum staan. Tot die tijd ben je dus de maandelijkse bundelkosten verschuldigd. Bijvoorbeeld je einddatum is 1 november en je koopt af per 1 mei en je betaald maandelijks 12 euro voor je bundel dan is het 12 x 6. Want 1 mei tot 1 november is 6 maanden.

Staat er geen einddatum kun je elk moment kosteloos opzeggen met 1 maand opzeg termijn
Reputatie 1
Badge +5
Einddatum is 26-6 dus eigenlijk 2 maanden
ja zo ongeveer.. 🙂
Reputatie 1
Badge +5
Hoe wordt dat dan geregeld?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Simnlru,

Wat zonde dat je telefoon stuk is!

Wij zien jou natuurlijk ook liever bij Simyo blijven, maar een abonnement in combinatie met een telefoon is bij ons helaas niet mogelijk.

Als je jouw contract wilt afkopen dan kan dat. Wij sturen jou dan een afkoopvoorstel en als je hiermee akkoord gaat kun je overstappen naar een andere provider.

Raytje heeft goed uitgelegd hoe deze afkoopsom wordt berekend, maar let wel op dat we hierbij je originele bundels hanteren.

Laat je me weten of je een afkoopvoorstel wil ontvangen? Dan maak ik het voor je in orde.

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt weer voor je hulp!
Reputatie 1
Badge +5
Dankje voor je informatie, deze zou ik willen ontvangen.

Betekent het automatisch dat ik hier mee akkoord ga?
Reputatie 1
Badge +5
Hoi Simnlru,

Wat zonde dat je telefoon stuk is!

Wij zien jou natuurlijk ook liever bij Simyo blijven, maar een abonnement in combinatie met een telefoon is bij ons helaas niet mogelijk.

Als je jouw contract wilt afkopen dan kan dat. Wij sturen jou dan een afkoopvoorstel en als je hiermee akkoord gaat kun je overstappen naar een andere provider.

Raytje heeft goed uitgelegd hoe deze afkoopsom wordt berekend, maar let wel op dat we hierbij je originele bundels hanteren.

Laat je me weten of je een afkoopvoorstel wil ontvangen? Dan maak ik het voor je in orde.

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt weer voor je hulp!

Dankje voor je informatie, deze zou ik willen ontvangen.

Betekent het automatisch dat ik hier mee akkoord ga?
Sorry voor het dubbele bericht kon eerst niet quote.
Reputatie 1
Badge +5
En hoelang duurt het om zo een voortstel te krijgen, sorry was dat vergeten te vragen.
Reputatie 1
Badge +5
Hoi Simnlru,

Wat zonde dat je telefoon stuk is!

Wij zien jou natuurlijk ook liever bij Simyo blijven, maar een abonnement in combinatie met een telefoon is bij ons helaas niet mogelijk.

Als je jouw contract wilt afkopen dan kan dat. Wij sturen jou dan een afkoopvoorstel en als je hiermee akkoord gaat kun je overstappen naar een andere provider.

Raytje heeft goed uitgelegd hoe deze afkoopsom wordt berekend, maar let wel op dat we hierbij je originele bundels hanteren.

Laat je me weten of je een afkoopvoorstel wil ontvangen? Dan maak ik het voor je in orde.

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt weer voor je hulp!


Hoi sean,
Ik heb tot heden nog niks gehoord of email gekregen, kan dit kloppen, heb wel een mail gekregen maar dit was alleen voor de nieuwe bundels,
Mvg,

Simnlru
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Simnlru,

Wat vervelend dat je het voorstel nog niet hebt ontvangen.

Ik zorg ervoor dat je vandaag nog bericht van ons krijgt! Je moet nog wel akkoord gaan met dit voorstel, daarna kun je je nummer meenemen naar je nieuwe provider.

Als je hierover nog vragen hebt dan hoor ik het van je.

Groetjes,
Sean
Reputatie 1
Badge +5
Hoi Simnlru,

Wat vervelend dat je het voorstel nog niet hebt ontvangen.

Ik zorg ervoor dat je vandaag nog bericht van ons krijgt! Je moet nog wel akkoord gaan met dit voorstel, daarna kun je je nummer meenemen naar je nieuwe provider.

Als je hierover nog vragen hebt dan hoor ik het van je.

Groetjes,
Sean


Hoi sean,

Ik heb de mail ontvangen, en bem akkoord gegaan.

Hoe gaat dit nu verder in zijn werk? En vanaf wanneer staat me nummer vrij om deze mee te nemen?

Groetjes,

Simnlru

Ps: kan ik nog actief blijven op het simyo forum? Of is dit niet meer mogelijk?
Vind de mensen hier super en zou het jammer vinden als dit niet meer mogelijk was..
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Simnlru,

Fijn dat het nu in orde is :)

Jouw nieuwe provider kan nu een aanvraag voor nummerbehoud indienen. De gewenste overstapdatum moet wel minimaal twee werkdagen in de toekomst liggen.
Bij deze aanvraag moeten zij de volgende opmerking invoeren: ; afkoop. Zonder deze opmerking (inclusief puntkomma) wordt de aanvraag automatisch afgewezen.

Alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnement en vooral je nieuwe telefoon.

Zou je mij in een privébericht kunnen vertellen naar welke provider je overstapt? Dan kan ik je andere vraag ook beantwoorden :$

Groetjes,
Sean

Reageer