.

Beantwoord

Kan ik goedkopere bundels krijgen?

  • 26 August 2017
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Ik zie dat ik bij Youphone meer belminuten (275) en meer internet kan krijgen (2500 MB) voor maar 11 euro.
ik betaal nu 13,50 en heb van allebei minder,gaan jullie dit ook nog aanpassen?Ze zitten ok op het kpn netwerk.
icon

Beste antwoord door Jihane 29 August 2017, 11:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Helaas nog geen reactie,jammer.
Reputatie 5
Badge +6
Dit gaat misschien een beetje hard zijn, maar een ding is zeker Simyo is een veel beter service en algemeen goed bedrijf. Wat ik van Youphone heb gehoord is niet bepaald positief. Als er problemen zijn of wat dan ook kan je niks verwachten. Op korte termijn zullen er geen grote prijsveranderingen komen.
Dat ze ook op het kpn netwerk zitten is oke maar zegt voor de rest helemaal niks.

Waarom je geen reactie krijgt komt waarschijnlijk omdat er niks echt goeds over te zeggen valt. Als jij dat zo denkt maak je keuze.

Groet Paul.
Helaas nog geen reactie,jammer.
Waarom je geen reactie krijgt komt waarschijnlijk omdat er niks echt goeds over te zeggen valt

Je kunt het ook anders formuleren Paul.
@kyokushin100
In het weekend is het een kwestie van geluk of een moderator van Simyo actief is op het forum maar een reactie komt van hem/haar. Klanten die vrijwillig op het forum zijn kunnen op jouw vraag geen uitspraak doen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi kyokushin100,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je graag goedkopere bundels zou hebben. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je al 's hebt verlengd bij ons. Je maakt dus al gebruik van de goedkopere verlengbundels. Op korte termijn worden de bundelprijzen niet aangepast.

Natuurlijk hoop ik dat je desondanks blijft - ik wil je echt niet kwijt! Maar als jij echt vindt dat dat de juiste beslissing is, dan zal ik daarmee moeten leven.

Laat je me weten waar je voor kiest?

@ Paul en Friesian, dank voor het reageren!

Groetjes,
Jihane

Reageer