.

Beantwoord

Kan ik extra belminuten kopen?


Badge
Ik heb een 500 minuten belbundel. Nu is een goede vriend van mij overleden, voor wie ik veel rond de uitvaart moet regelen. Mij belminuten zijn nu op. 31 cent per minuut betalen voor de rest van de maand vind ik veel te veel. Een andere bundel gaat pas volgende maand in. Dan heb ik de extra minuten niet nodig. In het verleden heb ik vaak mijn bundel niet opgemaakt. Kan er daarom deze maand een aantal extra minuten gegeven worden. Mogelijk met een zelfde tarief als binnen de bundel?
icon

Beste antwoord door Caspar 9 June 2016, 14:41

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Bert59,

Welkom terug op het forum!

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je goede vriend :(

Het is helaas bij Simyo niet mogelijk om belminuten bij te kopen, misschien dat dit in de toekomst wel mogelijk is, maar daar heb je nu natuurlijk niks aan. Ik heb toch nog even voor de zekerheid je gegevens erbij gehaald en zie dat je nog flink wat MB's over hebt. Wist je dat je ook gebruik kan maken van WhatsApp bellen? Hierbij maak je dus gebruik van je internetbundel en het verbruikt ook nog eens weinig.

Is dit misschien een idee voor jou?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +7
Maar dat kan toch alleen naar mensen die ook whatsapp hebben?
En dus al helemaal niet naar vaste lijnen?
Reputatie 7
Badge +9
Als jij via internet wilt bellen naar mensen zonder internet (dus naar hun vaste lijn of mobiel) dan is Skype te overwegen. Je installeert de Skype app, je koopt een zeker bedrag aan beltegoed en klaar is kees. Alle info inclusief belkosten vind je hier: https://www.skype.com/nl/
Reputatie 7
Badge +7
Ja, dat zou ook een optie zijn. Beter dan whatsapp denk ik.
Ik kan niet namens TS spreken, maar ik denk dat zijn hoofd nu niet staat naar het uitproberen van
nieuwe dingen. Hij wil gewoon kunnen bellen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Wimj12,

Je hebt helemaal gelijk! Als je via Whatsapp belt, dan moet de ontvanger van het telefoontje ook Whatsapp hebben. Zoals Scotsman zegt, dan is Skype een prima alternatief.

Ik hoop dat Bert59 iets aan deze suggesties heeft.

Groetjes,
Sean
Badge
Allemaal bedankt voor de reactie. Whatsapp is een optie, maar lang niet voor iedereen, bovendien is de kwaliteit van whatsapp bellen erg slecht is mijn ervaring. Ik heb inderdaad niet zoveel zin om b.v. via Skype of zoiets, dingen uit te proberen nu. Was tot nu veel te druk met andere dingen en heb gewoon gebeld. Dan maar wat meer kosten.
Ik vind het wel heel erg gek dat ik nietst terugkrijg als ik weinig beltegoed heb gebruikt en heel veel moet betalen als ik meer gebruik. Dat er mogelijk iets gaat veranderen bij simyo helpt inderdaad niet. Dat er geen uitzonderingen mogelijk zijn is onwil en niet onmogelijkheid. Valt me erg tegen. Maar daarin is simyo niet het enige bedrijf. Ik ga maar eens op zoek naar een andere provider die wat soepeler is. Beter iets duurder in het abonnement dan veel te duur als er eens iets bijzonders gebeurt.........
Reputatie 7
Badge +7
Ik kan je begrijpen, maar daar heb je niet veel aan.
Mensen worden op dit forum regelmatig gecompenseerd als er iets gebeurt waaraan ze minimaal mede schuldig zijn.
Alleen ben jij ondanks alles toch nog zo helder om een en ander van te voren aan te kaarten, en dan heb je gewoon dikke pech,
Je zou bijna vermoeden dat je meer kans had gehad als je flink over de bundel was gegaan en pas dan op dit forum was gekomen.
Badge
Heb net sim only bij telfort besteld. Over een maand uitgebreider abonnement, sneller: 4G, 2 euro per maand duurder en waar het om begon. 3 maanden beltegoed meenemen.... Heb ondertussen al 14,33 buiten de bundel gebeld en op weg naar meer, maar goed dat is dan maar éénmalig 😉.....
Reputatie 7
Badge +7
Telfort is inderdaad een van de aanbieders waar je bundels kan meenemen. Je zit ook op het KPN netwerk, dus ik verwacht dat je verbinding dezelfde kwaliteit heeft.
Dit lezende zou het goed zijn wanneer je net als Xtra MB ook de mogelijkheid krijgt om Xtra voordelige belminuten bij te kunnen kopen wanneer nodig. Maar dan wel supervoordelig !

Ik begrijp het verhaal van Bert59 meer dan goed.

@Bert59
Sterkte gewenst !!
Badge
Dankjewel Friesian
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Bert59,

Jammer dat een Sim Only bij Simyo niet volstaat aan je wensen. Ik ben in ieder geval blij dat je een gepaste oplossing hebt kunnen vinden.

We zijn natuurlijk altijd bezig met het verbeteren van Simyo en wellicht dat wij in de toekomst jouw wensen waar kunnen maken.

Ik hoop je snel weer te zien bij Simyo.

Nog veel sterkte toegewenst namens het Simyo Team.

Groetjes,
Ilias

Reageer