.

Beantwoord

Kan ik eenzelfde voordelig Simyo abonnement voor mijn partner krijgen?

  • 11 February 2019
  • 4 reacties
  • 343 Bekeken

Badge
Is het mogelijk dat mijn partner ( die binnenkort ook een smartphone wil aanschaffen) ook eenzelfde voordelig abonnement, wat ik inmiddels bij jullie heb, kan ontvangen ( Simyo 300 à €5,00/ internetbundel 2000 à €4,00)?
Wanneer we nu bovenstaande 300 + 2000 internetbundel checken, bij nieuw abonnement, komen we op € 16,00 uit, ipv €9,00. Groot verschil dus.
Ben benieuwd!
icon

Beste antwoord door Kevin 12 February 2019, 14:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

U geniet bundels met een oud actietarief, dat verklaard het verschil. Als u inlogt op uw MijnSimyo en naar de pagina gaat waar je de bundels gaat aanpassen verschijnt er een melding over die oude bundels.

Denk dat het daarom niet mogelijk zal zijn.
Badge
Toevallig heb ik 1 maand geleden de 2000mb ontvangen (daarvoor was het 1000mb) bij nieuw wijzigings aanbod....
Reputatie 7
Badge +9
Dat klopt dat precies met deze verlopen actie. 13 dagen terug was dit geen probleem geweest.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jpep,

Wat leuk dat je partner er ook aan denkt om naar Simyo te komen!

Helaas zal het lastig worden om dezelfde bundels aan te bieden voor die prijs. Zoals Ray en Groentjuh ook al hebben aangegeven, heb jij zelf al verlengd waardoor je op de goedkopere bundels zit + heb je gebruik gemaakt van de actiebundels die helaas sinds 1 februari verlopen zijn. Aangezien we die bundels niet meer aanbieden, is het voor je partner dus ook niet mogelijk om de 2000 MB te selecteren.

Ik adviseer je dan ook om in ieder geval de vriendendeal te gebruiken, zo krijgen jullie beide eenmalig €10 korting. Hopelijk hebben we snel een nieuwe actie waar je partner dan ook gewoon gebruik van kan maken!

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt? Bedankt voor het antwoorden Ray en Groentjuh!

Groetjes,

Kevin

Reageer