.

Beantwoord

Kan ik een onbeperkte internetbundel nemen om te internetten in Spanje?

  • 11 April 2017
  • 2 reacties
  • 886 Bekeken

Ik woon in de zomer in nl en winter in Spanje, als ik daar aankom koop ik een chip met 4 GB die is 3weken geldig of minder als de 4G is verbruikt.mijn vraag is: ishetmogelijk onbeperkt te internetten in Spanje en welk abbonnement heb ik dan nodig?
icon

Beste antwoord door franswon 11 April 2017, 18:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Beste g.pierik,

Simyo biedt geen buitenlandbundels aan...... maar per 15 juni (uiterlijk) verdwijnen de roaming-tarieven binnen de EU en de overige landen die nu onder zone 1 vallen.
Omdat u gedurende langere tijd in Spanje verblijft zijn er wel enkele beperkingen, deze leest u hier https://www.droidapp.nl/nieuws/roamingkosten-2017-veranderingen-buitenland/

Simyo zal voor de ingangsdatum e.e.a. vanzelfsprekend met de klanten communiceren.

De grootste bundel is momenteel 4000 MB, maar deze kunt u wel uitbreiden door bijkopen van 500 MB bundels à 5 euro.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi g.pierik,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je in de winter in Spanje woont en in de zomer in Nederland. The best of both worlds!

Zoals franswon al zei hoef je vanaf je vanaf 1 juni geen extra kosten meer te betalen voor het gebruik van je Sim Only in de EU. Je kan je bundel dus ook gewoon in Spanje gebruiken. Op dit moment hebben we geen onbeperkte bundel, en dus zal je even moeten kijken of onze hoogste bundel genoeg voor jou is.

Heb je hier nog vragen over?

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer