.

Beantwoord

Kan ik een abonnement afsluiten in combinatie met een LG Nexus?

  • 27 August 2016
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Hoi Simyo,

Ik heb al een aantal jaren een simonly bij jullie, maar ik ben nu wel echt toe aan een nieuwe telefoon. Ik wil graag de LG Nexus 5X bestellen en zie dat ik deze via mobiel.nl met een 1 jarig Simyo abonnement kan bestellen voor € 254,00. Maar omdat ik al klant bij jullie ben, wil ik geen nieuw abonnement. Kan dit? Zoals het er nu naar uit ziet moet ik mijn oude abonnement opzeggen en een nieuwe afsluiten.
icon

Beste antwoord door PaulH 27 August 2016, 09:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Kim,

Ik zou als eerste zeggen dat het niet slim is om buiten de site zelf naar tarieven of acties te kijken. Deze kunnen alweer anders zijn en dus zijn dingen van een andere website niet altijd up to date.

Je kan niet een abonnement met mobiel op simyo zover ik weet wat wel kan is naar de telefoon shop zie https://www.simyo.nl/telefoonshop voor meer info.

Daar zie ik geen lg Nexus 5x. Daar krijg je op telefoons korting omdat je simyo klant bent. Wel 3 andere toestellen als het beschikbaar zou zijn zou het naar mijn inzicht daar moeten staan.

Met vriendelijke groet,

Paul.

P.S. ik heb dit op mijn mobiel getypt en kan daar niet zien wat ik typ dus misschien zitten er wat foutjes in. Excuses
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb ook nog eens gekeken op mobiel.nl en zie daar bij de Nexus 5x geen simyo wel eentje waar fout bij staat.

Misschien is het nu niet meer beschikbaar.

Groet Paul
Als je dan toch een Nexus wilt zonder nieuw abonnement, zou ik gaan voor een los toestel.

De Nexus 5x met 32GB opslag raadt ik dan aan aangezien er geen apart geheugenkaartje in kan.

https://www.belsimpel.nl/zoeken?s=lg+nexus+5x+32gb+black

En je abonnement verlengen zou ik altijd via Simyo zelf doen, niet via een externe site.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi KimvW,

Welkom op het Simyo forum. Wat leuk dat je zo'n trouwe Simyo klant bent :$

Helaas kan ik je niet hetzelfde aanbod doen als Mobiel.nl. Wij zijn echt een Sim Only provider. Er zijn externe partijen die onze abonnementen aanbieden in combinatie met een telefoon, maar dit gaan buiten ons om.

Je kunt wel een bestelling met nummerbehoud aanvragen bij Mobiel.nl. Via Mobiel.nl kun je echter geen gebruik kunt maken van onze nieuwe bundels.

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@PaulH en Raytje, bedankt heren!

Reageer