.

Beantwoord

Kan ik een 2e abonnement afsluiten binnen 1 gezin?

  • 8 October 2017
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

Badge
Al jaren heb ik na volle tevredenheid een mobiel abonnement bij Simyo en nu overweeg ik binnen mijn gezin een 2e abonnement af te sluiten voor een ander toestel.Door ernstige ziekte wil ik dit abonnement maandelijks kunnen opzeggen.
Het liefst wil ik bij Simyo blijven maar ik heb geen zin om de extra afsluitkosten te betalen en de prijs van bellen en internetten vind ik nogal hoog.
Ik denk aan 100 min bellen en 500 mb internetten.
Kunt U mij een voorstel doen?
Met vr.groeten.J.TH.Dolphijn
icon

Beste antwoord door Els 9 October 2017, 13:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Wat vervelend dat U een ernstige ziekte hebt, ik kan me meer dan goed voorstellen wat het voor U is.

Wist U dat wanneer U eerst een prepaid bestelt U daarna een sim only (alsnog) kunt bestellen en dan geen aansluitkosten o.i.d. betaalt omdat U al klant bent?
Simyo heeft 2 soorten sim only, 12 maanden en maandelijks opzegbaar.

Trouwens, ik heb al nog niet zo lang geleden dezelfde opmerking geplaatst in een topic van mij voor de kleine gebruikers (te hoge instapprijs), de vergeten partij binnen sim only.

Ik hoop op beterschap voor U, sterkte..
Friesian
Reputatie 7
Badge +7
Aansluitkosten zijn makkelijk te omzeilen. Prepaid nemen, en dan gelijk omzetten naar een abonnement.

Als ik me goed herinner is ook de legitimatie waarom gevraagd wordt simpeler op deze manier.
Reputatie 5
Badge +5
Hallo J.Dolphijn,

Wat fijn om te lezen dat je een tevreden klant bent! Dat doet ons natuurlijk altijd goed.

Leuk dat je er aan zit te denken om een nieuw abonnement aan te sluiten bij ons. Wat ontzettend naar om te vernemen dat je ernstig ziek bent, ik wil je dan ook veel sterkte wensen. Het is mogelijk om te kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement tijdens je bestelling. Als je een Sim Only bestelt, zitten hier inderdaad aansluitkosten aan verbonden. Deze worden op je eerste factuur in rekening gebracht. Eerst een Prepaid bestellen en dan overstappen naar Sim Only, zoals Friesian en Wimj12 aangeven, is ook een mogelijkheid. Sommige klanten vinden het 'gedoe' echter niet waard. Je zal natuurlijk even moeten wachten op bijvoorbeeld de internetbundel die je wilt hebben. Het zijn geen weken of maanden, maar wel 2 werkdagen. Er zijn klanten die simpelweg een Sim Only willen, en niets anders.

Helaas kan ik je geen aanbieding doen voor een abonnement met een internetbundel van 500 MB. Onze kleinste internetbundel voor een Sim Only start bij 1000 MB, wel kun je kiezen voor een belbundel van 100 minuten. Op deze pagina kun je de huidige bundels met bijbehorende tarieven terugzien. Zit hier wat voor je tussen?

Ben je bekend met de VriendenDeal? Als je via de persoonlijke link van je eerste aansluiting een nieuwe Sim Only bestelt, dan ontvang je op allebei de aansluitingen €10,- korting op de eerste factuur. Handig hè? Hier lees je er alles over.

@ Friesian en Wimj12, bedankt voor jullie input.

Groetjes,
Els

Reageer