.

Beantwoord

Kan ik dubbele bundels krijgen?

  • 29 November 2017
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 7 reacties
Hallo Lezer,
Deze mail die ik ontving begint met: Wil jij ook elke maand twee keer zoveel minuten en MB’s? Activeer dan snel jouw Simyo Compleet. Doe je dat deze maand nog, dan heb je er per 1 december al plezier van.
Is dit e-mail adres inderdaad van Simyo? Is dit een bestaande actie van Simyo?
Ik hoor het graag,
Groet, Dirk
icon

Beste antwoord door Jihane 30 November 2017, 10:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo Compleet is inderdaad een bestaande actie bij Simyo.
Badge
Hallo, voorwaarde 1 is dat er een Simyo abonnement op mijn adres moet zijn en 2 een KPN abonnement. Dat eerste is aan voldaan maar dat tweede bij mijn weten niet, we hebben zelf Ziggo. kun je nagaan hoe dat zit? Gr Dirk
Reputatie 7
Badge +10
Hi Dirk,

Welkom op het Simyo Forum!

Wauw, wat goed dat je even na komt vragen of die e-mail daadwerkelijk bij ons vandaan komt 🙂 Zoals Groentjuh aangeeft, is die e-mail inderdaad gewoon legitiem. Hij komt vanuit ons, naar jou toe! Je krijgt deze e-mail ook alleen als je in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Ik heb je aansluiting geopend en ik zie inderdaad dat je in aanmerking zou moeten komen. Dat betekent dat er een KPN vast-abonnement geregistreerd staat op hetzelfde adres waarop je Simyo-abonnement geregistreerd staat. Kan dit kloppen?

Je kunt Simyo Compleet activeren via Mijn Simyo. Je krijgt dan dubbele bundels. Ik zie dat jij nu 300 minuten en 1000 MB's hebt. Als je Simyo Compleet activeert, dan krijg je dus 600 minuten en 1000 MB's voor precies dezelfde prijs! Ook aan je contract verandert er niets. Bundelwijzigingen gaan altijd in vanaf de eerste van de volgende maand. Als je het vandaag dus in orde maakt, dan gaan de nieuwe bundels vanaf morgen (1 december) al in!

Je geeft aan dat je geen KPN vast-abonnement hebt, maar Ziggo. Kan het zo zijn dat je deze optie dan krijgt omdat iemand op hetzelfde adres wel KPN heeft?

Heb je nog andere vragen?

@ Groentjuh, dank voor je reactie! 🙂

Groetjes,
Jihane

Reageer