.

Beantwoord

Kan ik belminuten bijkopen deze maand?


Badge
Ik wil graag mijn huidig beltegoed verhogen voor deze maand. Er staat nu nog maar 60 minuten op.
En over 18 dagen wordt pas beltegoed weer aangevuld(maandelijkse aanvuling)
Kan dat?
icon

Beste antwoord door Ray 15 July 2017, 15:27

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Helaas dit is niet mogelijk
Badge
Minpunt van simyo.!
Overweeg ook om te wisseelen van provider.
Een bundel aanpassen voor volgende maand heeft alleen voordelen voor fe provider
Zijn er providers waar je wel tussentijds kan aanpassen dan? Ben zeer benieuwd.
Badge
Ja, Hollandse Nieuwe (dochter van Vodafone)
Is ook goedkoper en standaard 4G en meer belminuten
Ah ok, daar was ik niet van op de hoogte. Maar Hollandsnieuwe en Simyo vergelijken is het zelfde als appels en peren vergelijken. Bij Hollandsnieuwe betaal je alleen uit 1 bundel (appels) en bij Simyo heb je aparte bundels (peren). Beide hebben gratis 4G. bij HN is het standaard bij nieuwe abonnementen en bij Simyo kun je het naar wens maandelijks aan of uit zetten.

Tip: Kijk niet alleen naar het kostenplaatje. Simyo is niet voor niks al 10x de beste.
Badge
Tja, het is speculeren waar een provider op wordt getest.
Ik vind een bundel verhogen op elk moment klantvruendelojker
Dat mag ook, probeer alleen duidelijker te maken dat het gras niet altijd groener is. Daarmee doel ik op de kleine lettertjes. Verder ben je natuurlijk vrij om te doen wat jij wilt, mits je niet meer aan een contract gebonden bent.

Het is trouwens niet speculeren. Er worden beoordelingen gegeven op meerdere fronten. Check de link maar eens in m'n vorige reactie. Op Ziggo na scoorde HN het laagst.
Badge
Klopt, de servive is erg slecht van HN.
Ik heb zelf bij hun lang een abonnement gehad. Maar ivm sms problemen ben ik overgestapt nasr Simjo. Echter zie ik nu dat HN.goedkopet is met meer belminuten. Daarnaast. Kan bij HN bundel worden verboogd mocht je tegen te liniet zitten. Vooral als je op vakantie gaat is dat een beel groot voordeel.
Somyo. Is daarmaast ookniey echt dekkingvast.ik woon in zuidoosy Neabant. Zi vaak heb ik geen bereik. Met HN had ik sit niet
Reputatie 7
Badge +6
Ok niet in de maand zelf maar wat betreft vakanties kun je dit toch prima regelen, mits je er op tijd bij bent.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Matrafreak,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je sneller door je minuten heen bent dan verwacht. Zoals Ron al aangaf kun je geen extra belminuten kopen in de loop van de maand. Je kunt wel je bundels wijzigen zodat het ingaat op de eerste van de volgende maand. Met internetten zit het wel anders - je kunt dan, nadat je bundel op is, nog voor € 5,- een bundel kopen van 500 MB's. Die gaat meteen in. Ik kan je wel vertellen dat we aan het kijken zijn naar de mogelijkheden rondom het bijkopen van minuten. Geen zorgen - hier wordt over nagedacht.

Ik vind het jammer dat je eraan denkt om over te stappen. Wist je dat je bij Simyo ook gratis 4G hebt? Je kunt dit aanzetten door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Abonnement >Bundels aanpassen. Je hoeft niets anders te doen behalve de 4G-optie aan te vinken. Dit gaat dan per direct in.

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Ron en Ray, dank voor het reageren!

Groetjes,
Jihane
Badge
Superfijn dat ernaar gekeken wordt of dit in de toekomst mogelijk is! Ik bel vrij weinig normaal gesproken (het schommelt meestal rond de 100 min/SMS), dus dan is de bundel van 300 ruim voldoende. Deze maand kopen wij een huis, waar veel geregel en overleg bij komt kijken, en zit ik ineens tegen mijn limiet aan in een week tijd! Het heeft weinig zin om de bundel voor volgende maand te verhogen, want ik verwacht volgende maand niet opnieuw een huis te kopen 😉
Reputatie 6
Badge +7
Hoi YfkeD,

Aaaah, wat spannend! Hopelijk is alles gauw rond met je nieuwe woning.

Ik snap heel goed dat je nu wat meer belt dan normaal, alleen hebben wij op dit moment niet de mogelijkheid om belminuten bij te kopen. :(

Hopelijk is dit de volgende keer dat je het nodig hebt wel mogelijk. :$

Groetjes,
Asma

Reageer