.

Beantwoord

Kan het minimum aantal belminuten/sms omlaag?

  • 4 April 2015
  • 6 reacties
  • 603 Bekeken

Hallo,

Al een tijd erg blij met Simyo. Er is echter wel 1 ding wat beter zou kunnen. Het is nu namelijk zo dat het minimum aantal belminuten dat je dient af te nemen bij een sim-only abonnement 100 is. Ik verbruik er echter veel minder. Ik zou makkelijk toekomen met 50 of zelfs 20. Komt er een optie om het aantal lager dan 100 te zetten of zelfs helemaal op 0?
Jullie willen natuurlijk wel inkomsten hebben dus je zou bijvoorbeeld een minimum abonnementsbedrag (tel+internet) van 5 euro kunnen hanteren o.i.d.

Gr,
Marcel
icon

Beste antwoord door Tiury 8 April 2015, 10:45

Bekijk originele reactie

6 reacties

Je zou ook kunnen overwegen om dan over te stappen naar Prepaid van Simyo.

Ik denk namelijk dat de kosten van nog kleinere bundels hoger zullen zijn dan inkomsten voor Simyo.
Prepaid? Niet handig als je bv 1Gb internet wilt per maand.
Overigens lijken kosten voor bundels, hoe klein ook, mij echt niet hoger dan pre-paid. Bundels geven juist zekerheid over inkomsten, daarom zijn bundels ook goedkoper dan prepaid.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marsanghas,

Bundels geven zekerheid dat klopt. En dat kun je weer meenemen in een zogenoemde liqiditijds prognose welke sommige bedrijven gebruiken. Ik raad het wel aan maar wie ben ik.
Misschien dat Simyo de prepaid internet bundels gaat veranderen.
Ik denk ook dat in jou geval prepaid bellen goedkoper is. Deel jij onze mening?

Graag je reactie.
Bedankt voor de reacties. 1Gb prepaid internet kost 28 euro (4x 7 euro). Abonnement met 1Gb internet en 100 belminuten kost 14 euro. Zelfs met al die ongebruikte minuten kost een abonnement mij maar de helft. Prepaid is dus verre van goedkoper.
Reputatie 4
Badge +8
Yep. Zoist.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marsanghas, welkom op het Simyo forum 🙂!

Goed om te zien dat je hier je kans grijpt om precies te vertellen wat je graag wil van Simyo 🙂. Een kleinere bel bundel! Dit lijkt mij ook een heel goed idee, gezien er steeds meer mensen naar grotere databundels neigen. Hierbij heb je natuurlijk ook de nodige apps waar je mee kunt bellen tegenwoordig. Ik hang je idee meteen op de Wall of Change. Hier hangen we alle ideeën op voor onze productmanagers, zodat ze direct de vragen van de klant kunnen polsen.

Het was overigens wel een goed advies geweest om over te stappen naar een prepaid, als je wat minder data had verbruikt 😉!

Bedankt voor het meedenken, Raytje, maikel.twinnie en koorelle!

Reageer