Beantwoord

Kan einddatum abonnement niet zien op Mijn Simyo pagina, hoe komt dit?

  • 7 mei 2015
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Badge
Hallo Simyo,

Waarom zie ik niet in mijn Simyo tot wanneer mijn abonnement loopt ?
In het mooie oranje gedeelte staat :


Nog een jaar
t/m

En geen eind datum.

Kunnen jullie dit uitzoeken ?

Groet Dennis
icon

Beste antwoord door Naomi 8 mei 2015, 13:03

Hoi DennisG,

Je kunt geen einddatum zien, omdat je geen jaarcontract meer hebt. Op dit moment heb je een maandabonnement.

Wij zijn nog bezig met hoe we dit het beste kunnen weergeven op je Mijn Simyo pagina 🙂 Het verbeteren van de Mijn Simyo pagina is iets waar we continu over na denken. Het wordt met de nieuwe Mijn Simyo pagina op een andere en duidelijkere manier weergegeven.

Heb je hierover nog vragen? 😳
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi DennisG,

Je kunt geen einddatum zien, omdat je geen jaarcontract meer hebt. Op dit moment heb je een maandabonnement.

Wij zijn nog bezig met hoe we dit het beste kunnen weergeven op je Mijn Simyo pagina 🙂 Het verbeteren van de Mijn Simyo pagina is iets waar we continu over na denken. Het wordt met de nieuwe Mijn Simyo pagina op een andere en duidelijkere manier weergegeven.

Heb je hierover nog vragen? 😳

Reageer