.

Beantwoord

Jaarabonnement vroegtijdig beëindigen

  • 31 March 2014
  • 1 reactie
  • 420 Bekeken

Badge
Hoi, 
Ik probeer het even in het Nederlands....
Ik be echt tevreden met Simyo, maar mijn telefone toestel doet het bijna niet meer en ik heb sim only.

Ik wil een Samsung Galaxy S4 mini kopen, maar het lijkt me goedkoopste als ik een abbonement neemt met een andre bedrijf.  
That works out cheaper over the 2 years than if I buy a new phone and continue with Simyo (which I would happily do if it worked out cheaper)

My contract is until 27/5/2014.  What should I now do?  I wish to keep the same number when I do get a new contract.
How do I cancel my contract?  I guess there is nothing you can do to offer me this phone for a good price? It is not on your website.

Thank you and regards

Tina Oomes
icon

Beste antwoord door Kim 1 April 2014, 13:56

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Dear Tina1234,

Welcome to the forum of Simyo! :)

Well, there are 2 solutions you can think of, either you can buy a new phone with 10% discount for Simyo customers at our "Telefoonshop" or you can pay the subscription fees for the remaining months till 27-5-2014 in once and than you can take your number to another provider.., that's the only way you can end your contract with us.

Reageer