.

Beantwoord

jaarabonnement stopzetten

  • 18 July 2013
  • 4 reacties
  • 1266 Bekeken

Badge
hoi, 

momenteel heb ik een jaar abonnement bij simyo lopen.
vanuit mijn werk heb ik nu een werk telefoon verkregen waarbij dus logischer een telefoonabonnement loopt.

ik vind het zonde om 2 abonnementen langs elkaar te hebben lopen en dus benieuwd welke manieren er zijn om het simyo abonnement stop te zetten.

moet ik mijn jaar abonnement eerst omzetten naar maandelijks, waarin wellicht de eerste maandelijke kosten hoger zijn?
kan ik het afkopen? 

welke mogelijkheden zijn er?
ben benieuwd 
icon

Beste antwoord door Alex 19 July 2013, 17:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum fritske,

Jammer dat je het Simyo abonnement wilt opzeggen, maar ik begrijp natuurlijk dat een telefoon van je werk je voorkeur heeft. Je kunt het contract afkopen. Wil je mij in dat geval even een privé berichtje sturen met daarin het verzoek? Dan handel ik het hier intern af. Je betaalt dan alleen nog de resterende maanden van je jaarcontract. Je betaalt altijd het contract af welke vanaf de start van het abonnement actief was. Dus de bundels, zoals afgesloten in het jaarabonnement, maal de resterende maanden worden in rekening gebracht na de opzegging.

Groetjes,

Alex
Hallo
Ik heb een jaarabonement tot augustus 2014 deze wil ik afkopen hoe kan ik dat het beste regelen
Reputatie 7
Hallo Arnold64, even uit nieuwgierigheid/interesse, waarom wil je een net ingegaan jaarabo al weer beëindigen? Natuurlijk het is een eigen keus en die moet je respecteren, maar dit zul je wel een maand of 8 abonnementsgeld gaan kosten........:(
Badge +6
Hallo
Ik heb een jaarabonement tot augustus 2014 deze wil ik afkopen hoe kan ik dat het beste regelen


Hoi Arnold64,

Allereerst jammer dat je je contract voortijdig bij ons wil beëindigen. Net als RicoK ben ik wel benieuwd waarom dit het geval is?

Ik kan dit voor je in orde maken, als je me in een privébericht stuurt per wanneer je je abonnement wil beëindigen en dat je akkoord gaat dat de resterende maanden tot 1-8-2014 maal de initiële abonnementskosten als afkoopsom in rekening worden gebracht. En ter verificatie ook:
- Naam contractant
- Postcode + huisnr.
- Geboortedatum
- E-mailadres
- Laatste 4 cijfers van je bankreknr.

Reageer