.

Beantwoord

Jaarabonnement

  • 12 March 2013
  • 27 reacties
  • 2067 Bekeken

Wordt een jaarabonnement automatisch verlengd? Zo ja, hoeveel wordt hij verlengd en is hij na een jaar maandeljiks opzegbaar?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Vales
icon

Beste antwoord door Natascha 14 March 2013, 15:09

Bekijk originele reactie

27 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Tja. De zaken welke ik schetste vind ik doodnormale dingen en geen "luxe" zaken wat mobiele telefonie betreft.

Je ziet wel dat lage prijzen ontzettend belangrijk zijn. Wanneer de prijs laag is zijn de meeste mensen al snel tevreden of nemen zaken sneller "voor lief". En dat is de reden dat Simyo aardig scoort.

Mijn situatie: ik houd scherp andere providers in de gaten (de groene en de rode) en wanneer ik een leuke aanbieding zie ga ik overstappen. En tot die tijd is met Simyo prima te leven.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sandertju en KPNfreak,

In ieder geval bedankt voor jullie opbouwend kritiek. Het klopt dat wij bepaalde opties nog niet hebben bij Simyo. Ook wij zijn groeiende en proberen aan de wensen van de klanten te voldoen. Ik kan me voorstellen dat dit voor sommige gebruikers niet snel genoeg gaat. We blijven echter een sim only provider en een prijsvechter. Dure marketingcampagnes zul je bijvoorbeeld ook niet snel zien bij ons.

Groetjes,

Alex

Reageer