.

Beantwoord

Jaarabbonement veranderen

  • 10 September 2013
  • 4 reacties
  • 8136 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Is het mogenlijk om een jaarabbonement te nemen en deze na een aantal maanden te veranderen?
Of moet ik hiervoor de maandbundel houden?

Ik weet namelijk niet of ik 300 sms nodig heb.
Dus als ik dan een jaar abonnement neem met 300 sms
Kan ik deze na een maanden verhogen/verlagen?

Dank je wel!
icon

Beste antwoord door MartijnR 10 September 2013, 20:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi L!n,

Met een jaar abonnement kan je een keer per maand je bundel(s) naar boven of beneden wijzigen.
Hou er wel rekening mee dat je dit voor de 25e van de maand doet, mits je wilt dat deze wijziging ook de maand erna ingaan.
Badge +6
Hoi L!n,

Welkom op het forum! :)

Klopt helemaal wat Martijn® aangeeft, je hebt bij ons de vrijheid, ook bij een jaarabonnement, om je bundels maandelijks aan te passen zowel naar boven als naar beneden! Fijn he? 🙂
Badge +1
kan ik mijn jaarabonnement over laten nemen door mijn partner die ook symio klant is en nu prepaid heeft?
Badge +8
kan ik mijn jaarabonnement over laten nemen door mijn partner die ook symio klant is en nu prepaid heeft?

Hoi gazalo,

Contractovername is bij Simyo helaas niet mogelijk. Je kunt jouw simkaart wel aan je partner geven, het emailadres veranderen, en het rekeningnummer wijzigen als dat van toepassing is. Maar het contract blijft op jouw naam staan.
Je partner kan ook de prepaidaansluiting over laten zetten naar een abonnement, via mijn Simyo. Dan wordt alles overgezet op de prepaid simkaart, met behoud van nummer, zonder aansluitkosten.

Heb je iets aan deze antwoorden?

Groetjes,
Charlene

Reageer