.

Beantwoord

Is Simyo nog voordeel(ig)?

  • 29 September 2015
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Actief Simyaan
  • 54 reacties
Ondanks alle tevredenheid, gebruiksgemak,betrouwbaarheid en flexibelcontract ben ik met het oogpunt op de nieuwe Iphone de opties aan het heroverwegen. Los van de verwachten Iphone prijs 749,- neem ik dus ook de sim only mee.

Mijn vraag is Simyo eigenlijk nog wel goedkoop?
Een vriend attendeerde mij eerder al dat Simyo duurde uitpakte dan een abbo met Iphone (dacht via Hi) tevens ook een dochter van KPN. Nu zit ik bij KPN te kijken op sim only en zie het volgende.

https://mobiel.kpn.com/sim-only

Zorgeloos Standaard
Onbeperkt 5 GB € 42,50 € 32,50

Simyo
100 min/sms 4000 MB (4GB) + 4G = 34 euro

Meer bellen en sms en data bij KPN ik kan de snelheid van 4G niet terug vinden wat betreft verschil

Kijk ik verkeerd of is Simyo inderdaad niet altijd het voordeligste (wel de beste) ;-)

Vaste klanten staffel simyo of langere periode toevoegen van abbo...
Ik ben nu inmiddels wel overtuigd van jullie kwaliteit om een langere periode met korting af te sluiten.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 29 September 2015, 21:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi stn,

Allereerst wil ik opmerken dat Hi niet meer bestaat.
Dit is nu gewoon KPN.

De prijs die je schets is voor het pakket Zorgeloos Standaard en kent de prijs van 32,50 P.M.
Tel hier een contract van 2 jaar bij op en de 20 euro aansluit kosten en je ziet al een verschil.
Bij Simyo hoef je namelijk, als je al prepaid klant bent en overstapt op een abonnement geen aansluit kosten te betalen. Heb je al een abonnement en verander je dit dan betaal je al zeker geen aansluit kosten bij Simyo.
Bij KPN kan je ook omhoog met je bundels. Maar nooit lager dan die 5 GB. Bij Simyo kan dit wel.
Stel je hebt een abonnement van 1250 minuten en 4000 MB internet. En na een maand vind je de belminuten te veel en wilt hier 100 belminuten van maken. Dan kan dat bij Simyo maar met het zelfde voorbeeld bij KPN dan weer niet!

Kortom veel verschillen.

Is het zo duidelijk voor je?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi stn,

Gelukkig heeft maikel.twinnie je al op de belangrijkste vergelijkingspunten gewezen. Uiteindelijk kun je bij Simyo wel je bundels goed afstemmen op je verbruik, maar bij de meeste andere partijen niet. Uiteraard komen de prijzen wel steeds dichter bij elkaar te liggen. Het is uiteindelijk maar net was je zoekt en wat er financieel haalbaar is 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het vergelijken maikel.twinnie!
Reputatie 2
Badge +3
Hoi stn,

Gelukkig heeft maikel.twinnie je al op de belangrijkste vergelijkingspunten gewezen. Uiteindelijk kun je bij Simyo wel je bundels goed afstemmen op je verbruik, maar bij de meeste andere partijen niet. Uiteraard komen de prijzen wel steeds dichter bij elkaar te liggen. Het is uiteindelijk maar net was je zoekt en wat er financieel haalbaar is 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het vergelijken maikel.twinnie!


Dat was ook mijn vraag/discussie ik dacht niet goed op te hebben gelet maar inderdaad de verschillen worden dus steeds kleiner onderling. Los van het maandelijks aanpassen geeft KPN bijvoorbeeld 1gb meer data... links-om-rechtsom hebben ze dus allemaal hun extraatjes maar maandelijks zal het niet veel meer ontlopen... daarintegen is simonly op zich nog wel overtuigend goedkoper.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stn,

Het blijft heel erg lastig om verschillende providers met elkaar te vergelijken. De voordelen die je mist bij de ene provider vind je bij de ander. Dit geldt natuurlijk ook voor de nadelen. Het is een kwestie van goed afwegen wat voor jou het beste en het voordeligst is. Natuurlijk hoop ik dat je bij Simyo blijft :)

Groetjes,
Angela

Reageer