.

Is onbeperkt sms ook echt onbeperkt?

  • 28 October 2014
  • 10 reacties
  • 579 Bekeken

Mijn sim is geblokkeerd ivm hoge kosten ... In mijn simyo zag ik dat er 220 euro in rekening voor smsjes terwijl ik een bundel onbeperkt sms heb ... Ik ga ervan uit dat dit een foutje is en dat de rekening herzien wordt .... Hoe kan het dat er sms kosten in rekening worden gebracht bij een onbeperkt sms bundel .... Groet Willem Huisman

10 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi willem4u2, welkom op het forum van Simyo :)

Ik heb het topic met je vraag even verplaatst naar het forumonderdeel Abonnementen. Zo kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

Allereerst een geruststelling: de SMS onbeperkt is echt onbeperkt :D
Alleen is dat administratief bijzonder ingewikkeld om te verwerken. Maar maak je geen zorgen, alle kosten die deze maand in rekening zijn gebracht voor sms'en binnen Nederland zullen we crediteren.

1 vraagje nog: Hoe krijg je deze hoeveelheid voor elkaar??
Beste Ernst .... Mijn dank voor de geruststelling, ik kan gelukkig weer slapen? Enige tijd geleden heb ik 2 abonnementen afgesloten voor mijn 2 dochters waarbij hun verzoek was wel veel te kunnen sms'en vandaar de sms bundel .... Dat mijn jongste dochter (15) zoveel zou gaan sms'en had ik ook niet voorzien. Ik heb haar hiernaar gevraagd en haar reaktie was... Ach het gaat vanzelf en heb veel vrienden .... Wel verzocht om het iets te minderen? nogmaals dank voor de geruststelling.
Hmmmm de vraagtekens waren smilies maar zijn niet meegekomen ....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi willem4u2,

Wat goed om te lezen dat je nu weer rustig kan slapen! De moderators stonden wel een beetje versteld van de prestatie van je dochter, maar voor alles is er een eerste keer 😉.

Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag terug op het forum!
Eigenlijk heb ik nog 1 vraag ..... Moet het bedrag eerst betaald worden en dat het daarna teruggestort wordt ? Of wordt het voor de incasso recht getrokken, wat ik natuurlijk het meest logische vind. Zou het zeer vervelend vinden als er in 1 keer zo'n groot bedrag van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik hoor graag van jullie.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi willem4u2,

We corrigeren dit uiteraard vóórdat de incasso plaatsvindt 🙂 Dit is voor de meeste mensen natuurlijk een flinke hap ineens, dus dat doen we je niet aan!
Mijn dank voor de vlotte afhandeling ....
Reputatie 4
Badge +10
Hoi willem4u2,

Heel fijn om te horen dat je hier tevreden mee bent.

We zien je graag terug op het forum 😮
Hoi Naomi ... Helaas sneller dan gehoopt ... Nieuwe maand is ingegaan maar mijn dochter kan nog steeds niet smsen ... Het abonnement is weer geblokkeerd... Hoe gaat dit nu verder ???
Reputatie 5
Badge +11
Hi willem4u2,

We hadden vanmorgen via Twitter al even contact. Ik heb de aansluiting inmiddels weer gedeblokkeerd en alle SMS kosten die in rekening gebracht zijn gecrediteerd.

Mócht dit nu weer voorkomen, laat het ons zo snel mogelijk weten, dan deblokkeren en crediteren we gewoon weer.

Reageer