.

Beantwoord

Is onbeperkt bellen echt onbeperkt?

  • 29 June 2019
  • 4 reacties
  • 710 Bekeken

is het Sim only abonnement voor onbeperkt bellen van 11 euro per maand echt onbeperkt. Krijg je geen aanvullende factuur achteraf en betaal je echt alleen maar 11 euro per maand?
icon

Beste antwoord door Ray 29 June 2019, 15:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Reiger,

In deze situatie is zo'n bundel inderdaad ideaal! 🙂 Ik ben blij dat we daaruit zijn gekomen!

Laat jij het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen?

Groetjes,
Jihane
Ja hoor,

Meer lees je hier..

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-graag-onbeperkt-bellen-en-smsen-sim-on-2559
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Reiger,

Welkom op het Simyo Forum!

Slim dat je dat nog even na komt vragen 🙂 Je weet inderdaad maar nooit! Een onbeperkt bellen bundel écht onbeperkt. Er geldt wel een 'fair use policy', wat inhoudt dat het niet de bedoeling is dat je toestel 24 uur per dag aan het bellen is (letterlijk). Maar verder is het echt onbeperkt en kun je zoveel gesprekken voeren als je wil.

Verder gelden de regels die je onder de link vindt die Ray heeft meegestuurd. Het is gewoon een belbundel, wat inhoudt dat het alleen gaat om gesprekken die niet náár het buitenland plaatsvinden (tenzij je zelf al in het buitenland bent, in zone 1). Ook bij servicenummers gelden andere nummers, maar dan hoor je aan het begin van het gesprek al een bandje dat je precies vertelt wat de kosten zullen zijn.

Heb je nog andere vragen?

@ Ray, dank voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Bedankt voor het heldere antwoord. Het is voor mijn schoonvader die in een verpleeghuis zit. Hij belt alleen in Nederland en hoofdzakelijke met zijn vrouw en kinderen. En hooguit een paar keer per dag een paar minuten. En spreekt dan de voicemail in als hij niemand te pakken krijgt. Hij belt af ook regelmatig een verkeerd nummer. Hij gebruikt ook een internet. We hadden een abonnement voor hem maar aan dat bedrag kwam hij nooit (was 20 euro). Toen dachten we slim te zijn door alleen een sim kaartje te nemen en dan steeds op te waarderen. Maar dan betaald hij ca 0,38 cent per minuut. Da's ook geen handige optie. Dus sim only lijkt mij perfect voor hem! Kan hij bellen met zijn vrouw en kinderen in Nederland hoe vaak hij maar wil.

Reageer