.

Beantwoord

Is onbeperkt bellen écht onbeperkt?

  • 13 February 2018
  • 2 reacties
  • 955 Bekeken

Sinds 1 februari heb ik een bundel onbeperkt bellen voor 9,00 euro. Ik was al heel lang bij Simyo. Nu blijkt dat onbeperkt bellen vaak duurder is. Ik heb er geen internet bij, alleen bellen. Heb ik bij deze keus ook echt onbeperkt bellen, alle telefoonnummers zoals 0800 en 0900 nummers en mobiele nummers?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 13 February 2018, 10:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik geloof dat Simyo onbeperkt echt onbeperkt bellen en SMSen is. Een moderator zal dit later waarschijnlijk bevestigen. Let wel op dat servicenummers eigen tarieven hebben.

Het tarief van 0900 nummers is bijvoorbeeld: Kosten servicenummer + Normale verbruikskosten; Normale verbruikskosten vallen binnen je bundel. Als een 0900 nummer dus 1 euro per gesprek kost, dan valt die 1 euro buiten de onbeperkte bundel. De minuten van het gesprek zelf vallen binnen de bundel.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ardi,

Welkom op het Forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt. Ik zie dat Groentjuh al het één en ander heeft uitgelegd. Het klopt wat hij zegt!

De belbundel is onbeperkt om te bellen naar Nederlandse vaste en mobiele nummers binnen Nederland. Voor sommige 0900-nummers geldt dat er een toeslag in rekening wordt gebracht. Als dit het geval is dan krijg je dit te horen aan het begin van het gesprek.

Wist je trouwens dat jij je bundel ook kunt gebruiken als je in een anders Europees land bent? Roamingkosten zijn sinds 1 juli 2017 namelijk te komen vervallen. Dit houdt in dat jij je bundel kunt blijven gebruiken als je binnen Europa op vakantie gaat. Meer informatie vind je hier.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

@Groentjuh, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer