.

Beantwoord

Is mijn Simyo abonnement wel verlengd?

  • 22 August 2019
  • 8 reacties
  • 427 Bekeken

Badge
Zojuist gebruik gemaakt van het aanbod van Simyo om mijn bestaande abonnement met een jaar te verlengen.
Dit wordt door Simyo per email als volgt bevestigd.

"Beste ...
Gelukt! Je hebt voor je abonnement met telefoonnummer 06xxxxxxxx je belbundel gewijzigd van Simyo 300 naar Simyo 300. Je nieuwe bundel Simyo 300 gaat per 1-9-2019 in."

Maar zoals al uit de tekst blijkt heb ik helemaal niets gewijzigd.
Waarom dan zo'n nietszeggende bevestiging ?
icon

Beste antwoord door Niels 23 August 2019, 12:26

Bekijk originele reactie

8 reacties

Waarschijnlijk is de prijs gewijzigd?
Reputatie 7
Badge +9
Er zijn op dit moment 3 "Simyo 300" bundels te verkrijgen. Een maandabonnement (8 euro/maand), een jaarabonnement(7 euro/maand), een verlengabonnement(5 euro/maand). Allemaal zijn die anders, maar ook weer hetzelfde.

Daar zit dus verschil in.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Brederode,

Welkom op het Simyo Forum! En wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd :)

Wat Ray en Groentjuh zeggen klopt helemaal. We moeten het natuurlijk laten weten als je bundels in prijs zijn verandert, dit kan niet zomaar gebeuren. Je abonnement is met een jaar verlengd en de prijs is een stuk omlaag gegaan! Laat het vooral weten als je hier verder nog vragen over hebt.

Ray en Groentjuh, bedankt voor jullie uitleg :)

Groetjes,
Niels
Badge
Lezen is blijkbaar erg moeilijk.
Nog een keer. Ik schreef:
"Zojuist gebruik gemaakt van het aanbod van Simyo om mijn bestaande abonnement met een jaar te verlengen." (Geen woord Spaans bij).
Dat bestaande abonnement omvatte 300 belminuten.
En dan krijg ik als antwoord dat mijn belbundel gewijzigd is van Simyo 300 naar Simyo 300.
Van Simyo 300 naar Simyo 300 is precies hetzelfde en geen wijziging.
(Dat de prijs gewijzigd is wist ik al, dat bleek reeds uit het aanbod en werd bovendien nog eens bevestigd in het mij toegezonden nieuwe contract.).
Maar laat verder maar zitten.
Jammer dat Simyo (overigens weinig op aan te merken) niet in staat is een duidelijker antwoord te sturen.
En tenslotte nog Niels; wat is er voor leuks aan dat ik mijn abonnement heb verlengd ?
En wat vind je zo leuk aan het antwoord van Ray ?
Overigens toch bedankt voor jullie reacties en een prettig maar vooral leuk weekend.
Groeten,
Dick
Reputatie 7
Badge +9
Van Simyo 300 naar Simyo 300 is precies hetzelfde en geen wijziging.
(Dat de prijs gewijzigd is wist ik al, dat bleek reeds uit het aanbod en werd bovendien nog eens bevestigd in het mij toegezonden nieuwe contract.).


Jammer dat Simyo (overigens weinig op aan te merken) niet in staat is een duidelijker antwoord te sturen.

Je gaat van "Simyo 300", die 7 euro/maand kost, naar "Simyo 300", die 5 euro/maand kost. Dat die belbundels dezelfde naam hebben en allebei 300 minuten bevatten klopt. Maar de prijs van de bundels, die niet in die regel staat, is het anders, toch? Misschien wordt het duidelijk als je naar het tarievenoverzicht kijkt. Daar staan op de eerst pagina 3 verschillende "Simyo 300" bundel!

En tenslotte nog Niels; wat is er voor leuks aan dat ik mijn abonnement heb verlengd ?
En wat vind je zo leuk aan het antwoord van Ray ?
Overigens toch bedankt voor jullie reacties en een prettig maar vooral leuk weekend.

Ik denk dat Niels (als medewerker bij Simyo) blij is dat je nog een jaar bij Simyo blijft. Dat ziet hij natuurlijk graag.
Daarnaast vindt hij waarschijnlijk ook leuk dat wij als klanten (Forum expert zijn klanten!) jou proberen te helpen met het beantwoorden je vraag.

Insgelijks!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Dick,

Ik heb totaal geen moeite met lezen hoor 😉 Het spijt me dat ik je berichtje blijkbaar niet helemaal goed begrepen heb. Ik wou gewoon nogmaals aangeven dat het abonnement succesvol is verlengd. Sorry dat ik duidelijkheid heb proberen te scheppen, jammer dat je hier niet op zit te wachten.

Het is toch leuk te noemen dat je ervoor hebt gekozen om in ieder geval nog een jaar bij Simyo te blijven? En ik bedank Ray en Groentjuh om hun antwoorden, ik zeg nergens iets over deze 'leuk vinden'.

Mijn weekend was in ieder geval hartstikke prettig, die van jou hopelijk ook.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
En ik bedank Ray en Groentjuh om hun antwoorden, ik zeg nergens iets over deze 'leuk vinden'.
Je hebt de reacties ge-"like"d.
Reputatie 6
Badge +5
Aha , dan zal dat het wel zijn geweest.

Reageer