.

Beantwoord

Is mijn bundelwijziging goed doorgekomen?

  • 28 February 2016
  • 11 reacties
  • 184 Bekeken

Badge
Afgelopen vrijdag mijn bundel geweizigd maar tot op heden niets vernomen gaat 1maart in hoop dat het goedgegaan is.Hoe kan ik dit controleren geen mail of niets gehad beetje vreemd toch.
icon

Beste antwoord door Ray 28 February 2016, 15:24

Bekijk originele reactie

11 reacties

De bevestiging zie je op je Mijn Simyo. Op de homepage van je Mijn Simyo zie je staan "Mijn bundels vanaf 1 maart"
Badge
Klopt helemaal,nadat ik de pagina in explorer ververst had stond het er in 1x wel bedankt 🙂
Graag gedaan 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Bromnozzem,

Goed om te lezen dat je de bevestiging met behulp van Raytje hebt gevonden! Je nieuwe bundels gaan morgen in :)

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt!
Badge
Er zij dus echt spoken in de systemen by Simyo kijk vanmorgen op mijn app en er staat gewoon weer 200mb,de klantenservice gebeld volgens deze persoon is het niet goed gegaan in het systeem vandaar dat ik dus geen mail bevestiging heb gehad,nou lekker dan eerst kijk je op mijn Simyo een dag van te voren staat er duidelijk vanaf 1maart 300minuten en 1000mb,en dan is het 00:00 staat er gewoon weer het oude.
Ik hoop dat dit opgelost wordt heb die 1000mb nodig en anders stap ik gewoon over per 1April naar een andere provider.
Gewoon jammer ik weet dat de desberteffende service medewerker zijn best doet om het recht te trekken maar als ik geen bevestiging krijg dat ik als ik over mij bundel van 200mb ga en dit dan als buiten de bundel mb's moet gaan betalen is het voor mij na velen jaren Simyo vaarwel en met al onze andere 4abonnemten dito.

Gr R de Wit
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Bromnozzem,

Wat vervelend om te lezen dat het niet goed gaat met het wijzigen van je internetbundel. We willen natuurlijk niet dat je ons na al die jaren gaat verlaten. Mijn collega heeft dit probleem voorgelegd bij een andere collega om jou hierin tegemoet te komen. Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega van de afdeling operations om ervoor te zorgen dat de 1000 MB bundel op 1 april actief is.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Badge
Hoi Bromnozzem,

Wat vervelend om te lezen dat het niet goed gaat met het wijzigen van je internetbundel. We willen natuurlijk niet dat je ons na al die jaren gaat verlaten. Mijn collega heeft dit probleem voorgelegd bij een andere collega om jou hierin tegemoet te komen. Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega van de afdeling operations om ervoor te zorgen dat de 1000 MB bundel op 1 april actief is.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
En dan kijk naar mijn Simyo wel 16,99 voor de bundel betalen gewoon 300 belminuten en 1 GB, op de App 200mb en op mijn simyo zelf ook, is er nu wat veranderd binnen 3 werkdagen zou ik bericht krijgen dus nog 3uur simsala bim.........
Gr Robert
Badge
Hoi Bromnozzem,

Wat vervelend om te lezen dat het niet goed gaat met het wijzigen van je internetbundel. We willen natuurlijk niet dat je ons na al die jaren gaat verlaten. Mijn collega heeft dit probleem voorgelegd bij een andere collega om jou hierin tegemoet te komen. Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega van de afdeling operations om ervoor te zorgen dat de 1000 MB bundel op 1 april actief is.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
En dan kijk naar mijn Simyo wel 16,99 voor de bundel betalen gewoon 300 belminuten en 1 GB, op de App 200mb en op mijn simyo zelf ook, is er nu wat veranderd binnen 3 werkdagen zou ik bericht krijgen dus nog 3uur simsala bim.........
Gr Robert
Volgens mij zijn ze de weg echt kwijt bij Simyo bij de helpdesk snappen ze er ook geen hol van stuur dit alstublieft door naar een manager want wordt er echt simpel van waarom kan niemand mij bij simyo een goed antwoordt geven echt wat een amateuristisch bedrijf is het geworden. Nog 1 dag en dan zoek het maar uit dan gaat dit abonnement over naar een andere provider.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Bromnozzem,

Ik ben nu inderdaad even de weg kwijt naar aanleiding van je laatste twee berichten. Ik heb je internetbundel laten passen vanaf 1 april 2016. Deze staat nu op 1000 MB zoals ik in mijn vorige bericht aangaf. Dit kan alleen vanaf de eerste van de maand. Vandaag heeft mijn collega een mail naar je gestuurd. Daarin geeft hij aan dat hij de factuur van deze maand zal corrigeren als deze gesloten is.

Waar zijn wij precies de weg kwijt?

Groetjes, Angelica
Badge
[quote=Angelica]Hoi Bromnozzem,

Ik ben nu inderdaad even de weg kwijt naar aanleiding van je laatste twee berichten. Ik heb je internetbundel laten passen vanaf 1 april 2016. Deze staat nu op 1000 MB zoals ik in mijn vorige bericht aangaf. Dit kan alleen vanaf de eerste van de maand. Vandaag heeft mijn collega een mail naar je gestuurd. Daarin geeft hij aan dat hij de factuur van deze maand zal corrigeren als deze gesloten is.

Waar zijn wij precies de weg kwijt?

Hallo, inmiddels het mailtje ontvangen en nu snap ik hoe het nu op dit moment in elkaar zit, helaas dat het zo moest gaan was op een paar kleine dingen na altijd tevreden geweest en werdt altijd goed geregeld als er iets niet goed was nou Simyo houden zo een fout kan iedereen maken maar moet wel oplosbaar zijn en dat is bij deze gebeurd.
Gr Robert
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Bromnozzem,

Het heeft even geduurd, maar gelukkig is er nu duidelijkheid. Mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Sean

Reageer