.

Beantwoord

Is het mogelijk om grotere databundels aan te bieden?


Hi Simyo ,

Jullie service is top en over het netwerk ben ik ook erg tevreden. Maar jullie databundels zijn vrij beperkt naar mijn smaak. Is het niet mogelijk om een grotere databundel aan te bieden? Bij veel andere aanbieders kun je eenvoudig 8gb , 20 Gb of zelfs bijna onbeperkte bundels kopen. Uiteraard mag dat wel wat meer kosten dan de bundel van 4gb , maar die losse mbs bijkopen is niet echt voordelig natuurlijk .
icon

Beste antwoord door Samantha 16 May 2017, 13:08

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +7
Hoi Wouter1985,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat fijn om horen dat je zo tevreden over ons bent! 😃 Ik kan het me voorstellen dat grotere internetbundels erg handig zouden zijn. Ze zijn in ieder geval een stuk makkelijker dan telkens MB's bijkopen.

We zijn aan het kijken of het mogelijk is om grotere bundels aan te bieden. Ik heb je vraag in ieder geval doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wie weet, hebben we straks grotere internetbundels.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Extra bundels van 5 en 10 gb zou fijn zijn
Reputatie 5
Badge +9
Hoi DaBuzzzzz,

Staat genoteerd! Heb je verder nog vragen voor ons?

Groetjes,
Caspar
Goedemorgen, Ik ben ook zeer geïnteresseerd in bovengenoemde bundels, 4GB is voor mij echt te weinig tegenwoordig. (ik ga er of overheen of koop meerdere malen 500mb extra wat gewoon absurd veel geld kost)
Anders moet ik helaas naar een andere provider volgende maand wat ik overigens heel jammer zou vinden.. altijd tevreden Simyo klant geweest.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gydo,

Dankjewel voor je feedback! Ik snap heel goed dat je niet genoeg hebt aan 4000 MB. Ik heb dit genoteerd, maar ik wil wel heel transparant en eerlijk hierover zijn; deze verandering zal niet op hele korte termijn doorgevoerd worden. Sorry daarvoor 😞

Als je dus echt consequent te weinig MB's hebt en daardoor in de knel komt, dan is het misschien wel een idee om verder te kijken naar andere opties. KPN biedt bijvoorbeeld wel grotere internetbundels aan. Ik vind het jammer om dat te zeggen, want het liefst houden we je bij ons, maar het is even belangrijk dat jij hebt wat je nodig hebt.

Laat je 't weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Goedenavond,
Het in dit topic genoemde geldt voor mij ook al enige tijd, 8 GB is gewoon te krap. Regelmatig moet ik er 1 of 2x 500MB bijkopen, dat is een dure hobby en dan nog kan ik te weinig mobiel doen.
Diverse providers bieden nu onbeperkt internet aan, onbeperkt hoeft ook weer niet persé maar 16 GB zou toch wel fijn zijn.
Is er inmiddels al bekend of jullie grotere bundels gaan aanbieden?
@tge

Mocht je thuis KPN hebben, dan heb je misschien iets aan Simyo Compleet.
Badge
Interessant inderdaad als je KPN "vast" hebt, maar dat heb ik niet.
Dat is jammer helaas..
Reputatie 4
Badge +3
Hi tge,

Goed dat je dit navraagt!

Ik snap heel goed dat je niet veel kan doen op je mobiel omdat je dan niet uitkomt met je MB's. De vraag naar grotere bundels is erg groot. Het staat op onze to-do-lijst. We zijn ermee bezig! Zodra wij grote bundels aanbieden, hoor je het zeker van ons!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer