.

Beantwoord

Is het mogelijk belminuten bij te kopen?

  • 17 January 2017
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

zou graag mijn beltegoed voor deze maand opwaarderen. Met MB's kan dat, maar kan dat ook met belminuten?
een nieuwe bundel is niet aantrekkelijk voor mij, deze gaat ook pas volgende maand in naar ik begrijp, ik kom normaal gesproken nooit boven mijn belbundel uit.
icon

Beste antwoord door Ray 17 January 2017, 11:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik neem aan dat je het over een abonnement hebt? Je spreekt namelijk ook over beltegoed en dat is verwarrend want dat heb je bij prepaid.

Een bel/sms bundel kun je niet in de lopende maand verhogen. Aanpassingen die men doet gaan inderdaad de eerste van de komende maand in.

Dat het voor MB's kan klopt inderdaad. MB's zijn ook lastiger te monitoren dan bel/sms minuten. Om die reden is die optie er ook. Aangezien je die optie niet voor bel/sms minuten ziet staan betekend dus dat het er niet is.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Williemoontje,

Wat lastig dat je deze maand te weinig belminuten hebt.

Het is helaas niet mogelijk om per direct extra belminuten aan te schaffen. We bieden deze mogelijkheid wel aan voor je databundel, omdat MB verbruik moeilijk is bij te houden en bovendien ongemerkt kan plaatsvinden.

Als je nog genoeg MB's hebt, wil ik je voor nu adviseren te bellen via een App. Dit kan bijvoorbeeld via WhatsApp en Facetime. Je verbruikt dan geen belminuten en als je verbonden bent met WiFi kost het je zelfs geen data.

Is dat een optie?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je antwoord!

Reageer