.

Beantwoord

Is er een prijs stijging geweest bij het sim-only abonnement?

  • 17 October 2013
  • 3 reacties
  • 7959 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Het viel mij vandaag op dat er vandaag/gister een prijs stijging is doorgevoerd. Ik had gisteren nog gekeken naar een 1 jarig sim-only abonnement bij Simyo met 300 bel of sms en 500MB data daarvoor werd eerst nog 13,50 p/mnd gerekend terwijl dit vandaag ineens 14,- euro p/mnd is geworden. Het lijkt alsof de stijging zit in de internet bundel want voor zover ik weet was het bel/sms pakket gisteren ook nog 7 euro.

Kan iemand van Simyo bevestigen welke zaken verhoogd/duurder zijn geworden?
icon

Beste antwoord door Natascha 18 October 2013, 14:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Het viel mij vandaag op dat er vandaag/gister een prijs stijging is doorgevoerd. Ik had gisteren nog gekeken naar een 1 jarig sim-only abonnement bij Simyo met 300 bel of sms en 500MB data daarvoor werd eerst nog 13,50 p/mnd gerekend terwijl dit vandaag ineens 14,- euro p/mnd is geworden. Het lijkt alsof de stijging zit in de internet bundel want voor zover ik weet was het bel/sms pakket gisteren ook nog 7 euro.

Kan iemand van Simyo bevestigen welke zaken verhoogd/duurder zijn geworden?


Hoi Pacorob,

Er heeft een prijsverlaging plaats gevonden 🙂. Wanneer je nu een jaar abonnement neemt van 300 minuten en 500 mb dan betaal je €14,- per maand. Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden waar je de prijs van €13,50 per maand hebt zien staan. Kan je laten weten waar dit staat of stond 🙂?
Reputatie 1
Badge +1
Ik vermoed dan dat ik toch verkeerd heb gekeken naar 200 bel/sms + 500MB data met 1 jarig abonnement die dan voorheen 13,50 p/mnd was en nu 13 euro is geworden.

Overigens mag de topic titel dan aangepast worden naar prijs daling al klopt dat dan niet geheel meer met mijn eerste bericht.
Badge +8
Ik vermoed dan dat ik toch verkeerd heb gekeken naar 200 bel/sms + 500MB data met 1 jarig abonnement die dan voorheen 13,50 p/mnd was en nu 13 euro is geworden.

Overigens mag de topic titel dan aangepast worden naar prijs daling al klopt dat dan niet geheel meer met mijn eerste bericht.


Gelukkig klopt het dan toch. Maar mocht je het weer zien, laat het dan weten, hè (printscreen?) Dan passen we het zo snel mogelijk aan.

Groetjes,
Charlene

Reageer