.

Beantwoord

Is er een bundel voor bellen en internet in Thailand?

  • 7 June 2017
  • 6 reacties
  • 502 Bekeken

Volgende maand vertrek ik voor drie weken naar Thailand. Dit valt buiten de Europa-zone. Is er een mogelijkheid bij Simyo voor een buitenland bundel of iets dergelijks? Alle boekingen heb ik gedaan met als contactnummer mijn Nederlandse nummer. Ook heb ik van alles opgeslagen. Het zou fijn zijn als ik mijn eigen nummer zou kunnen gebruiken. Als ik een Thaise sim koop is dit allemaal weer omslachtiger.
Welke mogelijkheden heeft Simyo?
icon

Beste antwoord door Asma 9 June 2017, 16:13

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Thailand heeft dure tarieven (Zone 3):
Bellen/Gebeld worden kost: € 2,542 per minuut.
SMSen kost: €0,508 per SMS.
Internetten kost: €5,- per MB.

Daarnaast biedt Simyo biedt geen buitenland bundels aan. In deze situatie is een lokale simkaart omslachtig, maar waarschijnlijk wel de goedkopere oplossing.
Dank voor je antwoord. Ik kon op de website al niets vinden hierover.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Caro67,

Welkom op het Forum!

Wat ontzettend leuk dat je naar Thailand gaat voor drie weken. :D

Ik zie dat Groentjuh hier goed bij heeft geholpen. Het klopt wat hij zegt! Helaas bieden wij geen bundels aan voor gebruik buiten Europa. Als jij je simkaart in Thailand gebruikt, dan brengen wij hier kosten buiten je bundel voor in rekening. Veer informatie over onze tarieven vind je hier.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@ Groentjuh, bedankt! :D

Groetjes,
Asma
kan je misschien via een andere provider een buitenlandbundel bestellen, en zoja hoe kan dit dan?
Reputatie 7
Badge +6
Misschien wel kijk eens op de sites van die andere providers.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Lucas97,

Wat een goede vraag 🙂 Je kunt eventuele buitenlandbundels van andere providers niet combineren op je Simyo aansluiting, als je dat bedoelde. Wel kun je ervoor kiezen om een tijdelijke extra aansluiting te nemen bovenop je Simyo aansluiting, maar je zult even moeten kijken in hoeverre dit rendabel is. Is het een idee om een lokale simkaart in Thailand aan te schaffen?

Laat je me weten wat jij handig vindt?

@ Ron H, dankjewel voor je reactie.

Groetjes,
Jihane

Reageer