.

Beantwoord

Is een 1 jarig abonnement aanpasbaar?

  • 30 September 2012
  • 15 reacties
  • 925 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste Simyo,

Ik heb nu een maandelijks opzegbaar abonnement maar wil misschien mijn bundel veranderen. Ik kan dan ook kiezen voor een jaar abonnement, is het mogelijk om gedurende het jaar de bunden van een jaarabonnement te verhogen, mocht dat nodig zijn? Dus bijvoorbeeld van 300 min/sms naar 500min/sms?

Groet,

K
icon

Beste antwoord door RicoK 1 October 2012, 13:07

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Ja, dat is mogelijk. Bekijk eens de 'Jouw voordelen bij Simyo'. Daar staat:

Je kunt je abonnement elke maand aanpassen aan jouw behoefte. Aanpassen kan naar boven en naar beneden, is gratis en kan online via je persoonlijke omgeving 'Mijn Simyo'. Kies je voor een 1-jaar abonnement, dan kun je niet lager dan je startbundel.

Let wel op de laatste zin!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kath,

De reactie van RicoK klopt helemaal. Lees zijn post dus goed door.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik lees "Kies je voor een 1-jaar abonnement, dan kun je niet lager dan je startbundel.".
Mag ik aannemen dat je na een jaar wel lager kan dan je startbundel ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi SnijdeA2,

Dat klopt. Na 1 jaar kun je wel terug naar een lagere bundel.

Groetjes,

Alex
Klopt het dan dat wanneer ik de eerste maand de "simyo 100" kies van 3,- per maand i.c.m. een internetbundel van 7,50 per maand, ik vanaf de 2e maand t/m het einde van het abonnement gerust dit kan aanpassen naar een "simyo 300" van 7,- per maand en een internetbundel die ik elke maand lager of zelfs uit kan zetten?

Met vriendelijke groet,

Nicky
Badge
Niet helemaal.
Je mag het eerste jaar niet lager nemen dan waar je dat jaar mee bent gestart.
Hi SnijdeA2,

Hartelijk dank voor je reactie. 
Op de Internetbundel na - wat volgens mij op elk moment naar beneden en zelfs stop gezet kan worden - kom ik toch niet lager uit dan mijn startbundel?
Badge
Interessant.
Waar heb je dat gelezen?
De internetbundel is maandelijks opzegbaar. Indien je later weer een internetbundel toe wenst te voegen is dit mogelijk. Dit kan allebei via het tabblad 'Bundels Aanpassen' op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl.

Quote; dit is een aantal dagen geleden geschreven door moderator "Wayne"
Badge
Maar waar is dat geschreven?
Ging dat wel over een jaarabbo?
https://forum.simyo.nl/internet-62/mobiel-internet-8138/

Yes, dit gaat over een jaarabonnement.
Badge
Cool.
Mooi om te lezen.
Badge +6
Hoi,

Het is mogelijk een 1 jarig abonnement van Simyo per maand aan te passen via je persoonlijke pagina.
Mocht je over een internetbundel beschikken dan kan je deze opzeggen mocht je het niet meer gebruiken.
ik wil mijn aantal mb's verhogen maar hoe doe je dat ben wel bij internet bundels aanpassen geweest maar kan niets aanklikken..
Badge +1
Hoi Bobber,

Welkom op het forum!

Aangezien je inmiddels bent gefactureerd tot 31 januari, is het pas mogelijk om je internetbundel te wijzigen vanaf 1 februari.

Reageer