.

Beantwoord

Internetbundel beëindiging

  • 3 December 2012
  • 6 reacties
  • 441 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Op 1 december kreeg ik een mail van Simyo dat mijn internetbundel per 30-11-2012 stop werd gezet, op het moment dat ik de mail ontving was de bundel dus al een dag stop gezet, een beetje vreemd.

Vorige maand heb ik mijn bel/sms bundel stop gezet en wilde toen mijn internetbundel ook veranderen maar dit kon niet meer, toen ik jullie daarover mailde werd mij verteld dat ik maar een bundel per maand kon veranderen, dat was dus mijn bel/sms bundel en met de internetbundel moest ik een maand wachten.

Nu log ik in op mijn Simyo na deze mail ontvangen te hebben en zie ik dat mijn internetbundel toch weer doorloopt en geldig is tot 31 december, ik wil graag weten of ik nou wel of geen internet heb.

Met vriendelijke groet,

Saskia Bruins
icon

Beste antwoord door Alex 4 December 2012, 16:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi saskiabruins,

Op dit moment heb je zowel een internet bundel als een belbundel. Normaal gesproken hoort het ook mogelijk te zijn om zowel een internet bundel als een belbundel te wijzigen binnen een maand. Op dit moment heb je een internet bundel van 1GB voor 9,95. Kan je aangeven naar welke internet bundel je zou willen wijzigen?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Waarom kreeg ik dan een mail met daarin het beeindigen van mijn internet?

Ik zou graag de bundel van 200 mb internet afsluiten voor 5 euro per maand.

Groeten Saskia
Badge +6
Hoi Saskiabruins,

Wanneer je bundel wijzigt voor de 25ste van de maand zal de wijziging ingaan op de 1ste van de volgende maand.
Graag verneem ik van je wanneer je de internetbundel hebt gewijzigd.
Badge
Dat is nou juist waar mijn probleem om draait.
Zoals ik in mijn eerste uitleg vertel heb ik  mijn internetbundel helemaal niet gewijzigd, en ontvang ik opeens een mail op 1 december dat mijn internetbundel is afgesloten per 30 november, de mail kwam een dag te laat dus.

Graag zou ik van jullie willen weten of ik nog wel internet heb en wat voor bundel ik nou precies heb. Volgens alex is dit de bundel van 1 GB is dit correct?

Ik wou gister mijn internet bundel wijzigen in 200 MB voor 5 euro, maar alle vakken zijn grijs en ik kan niks aan klikken dat is volgens mij niet de bedoeling, hoe kan dat opgelost worden?

Met vriendelijke groet,

Saskia Bruins
Badge
Beste Alex en Natascha,

Gisteren toen ik het probeerde wilde het nog niet maar nu ik het net nog een keer probeerde waren alle vlakken weer aanklikbaar.
Het probleem is dus opgelost.

Ik wilde alleen nog graag weten waarom ik een mail kreeg met het beeindigen van mijn bundel? Ik heb nu als het goed is gewoon nog 1000 mb internet toch deze maand?

Voor volgende maand heb ik 200 mb gekozen die gaat in op 1 januari 2013.

Bedankt voor de hulp
Reputatie 5
Badge +10
Hoi saskiabruins,

Allereerst excuses voor de verwarring. De email is per abuis naar enkele klanten gestuurd. Dit was niet van toepassing voor jouw aansluiting. Je hebt inderdaad een bundel van 1gb deze maand. Per 1/1/13 gaat de internet bundel 200 mb van start.

Groetjes,

Alex

Reageer