.

Beantwoord

Internetbundel aanpassen lukt niet

  • 24 August 2013
  • 2 reacties
  • 604 Bekeken

Ben sinds kort van sim prepaid naar sim only gegaan. Maar nu wil ik mijn internet bundel aanpassen maar dat gaat helaas niet. Heb deze maand nog geen wijziging uitgevoert dus daar kan het ook niet aanliggen. Wil hem aanpassen omdat ik al over mijn limiet zit.

Groeten van Eric.
icon

Beste antwoord door Alex 26 August 2013, 15:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum eric44,

Zou je kunnen laten weten naar wat voor internetbundel je wilt wijzigen? Ik heb geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Helaas heb ik je niet te pakken kunnen krijgen. Vervelend dat het niet werkt, maar als je even laat weten welke internetbundel je wilt, probeer ik het voor je op te lossen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi erick44,

Ik heb een bericht van je ontvangen met je internetbundel wens. Bedankt daarvoor. De technische dienst heeft echter een aanpassing in het systeem gedaan waardoor het nu mogelijk zou moeten zijn om de internetbundel te kiezen.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex

Reageer