.

Beantwoord

Internet tijdelijk stoppen ivm 2 maanden buitenland

  • 26 October 2013
  • 6 reacties
  • 5646 Bekeken

Badge
goede morgen, Omdat ik twee maanden naar het buitenland ben geweest, heb ik mijn internet voor die maanden stilgezet. Op de site stond dat ik dit weer moest activeren voor de 26e  als ik de maand erop weer internet wilde.
Heb dit gedaan op de 21e en zag naderhand op mijn factuue dat deze ook de 21e weer is ingegaan, terwijl ik pas op de 6e van de maand erop weer in Nederland was.
Hoe kan dit???? Groetjes Leny
icon

Beste antwoord door Natascha 28 October 2013, 09:46

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hallo lenyevert,

Het weer "aanzetten" van internet gaat onmiddelijk in.

Kijk ook even hier> https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/faq-wijzig-mijn-abonnement-3333/
en dan met name naar de laatste alinea's.
Badge
Oke, Bedankt voor het antwoord, maar kan ik dan op elke gewenste dag, dus niet aan het begin van de maand. mijn internetbundel aan en af zetten???
Reputatie 4
Badge +8
Volgens mij treedt het wijzigen van je internetbundel, het uitzetten als het ware, pas de 1e van de volgende maand in werking.
Verwar e.e.a. niet met het uitzetten (schuifje) op Mijn Simyo.
Reputatie 3
Badge +9
Er spelen hier denk ik twee dingen. De eerste is internet uit- of aanzetten op je pagina. Internet gaat dan bijna onmiddelijk uit/aan.

De tweede is het wijzigen van de bundel. Dit kan naar boven en naar beneden. Dit kan maar 1x per maand. En doe je dit voor de 25e dan gaat de wijziging de eerst volgende maand in.
Je kunt hier ook je bundel op nul zetten. Dus bijvoorbeeld 1 maand geen internet.
Reputatie 4
Badge +8
Er spelen hier denk ik twee dingen. De eerste is internet uit- of aanzetten op je pagina. Internet gaat dan bijna onmiddelijk uit/aan.

De tweede is het wijzigen van de bundel. Dit kan naar boven en naar beneden. Dit kan maar 1x per maand. En doe je dit voor de 25e dan gaat de wijziging de eerst volgende maand in.
Je kunt hier ook je bundel op nul zetten. Dus bijvoorbeeld 1 maand geen internet.


Uit ervaring spreek ik dat na een maand wijzigen van de internetbundel (dus geen kosten, geen internet) het weer aanzetten direct in werking treedt.
Badge +6
goede morgen, Omdat ik twee maanden naar het buitenland ben geweest, heb ik mijn internet voor die maanden stilgezet. Op de site stond dat ik dit weer moest activeren voor de 26e  als ik de maand erop weer internet wilde.
Heb dit gedaan op de 21e en zag naderhand op mijn factuue dat deze ook de 21e weer is ingegaan, terwijl ik pas op de 6e van de maand erop weer in Nederland was.
Hoe kan dit???? Groetjes Leny


Hoi Leny,

Ik zie in het systeem dat je op 14 augustus je internet hebt uitgezet en dat je op 20 september deze weer hebt geactiveerd.
Op het moment dat je geen actieve bundel hebt en je activeert je de internetbundel dan gaat deze gelijk in. Mocht je de bundel weer willen opzeggen dan dien je dit te doen voor de 25ste van de maand op te zeggen dan zal dit voor de 1ste van de maand worden opgezegd.

@Koorelle & Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer