.

Beantwoord

Internet bundel te duur bij Simyo

  • 19 February 2014
  • 1 reactie
  • 303 Bekeken

Ik heb een bel bundel van 300 min zonder data abonnement bij Simyo a € 7,- per maand.
Wil ik een internet bundel moet ik extra betalen (voor alleen maar te posten, facebook, whatsapp...)

Bij T-Mobile krijg ik voor € 5,- 90 min en onbeperkt facebook, whatsapp.

Nu ben ik aan het overwegen om met mijn zakelijk mobiel abonnement over te stappen naar T-Mobile.

Waarom heet Simyo deze optie niet?
icon

Beste antwoord door Charlene 20 February 2014, 09:21

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi BreenWorks,

Bij Simyo staat het bellen/sms'en los van het internet. Je kunt dus alleen een belbundel nemen, zoals jij nu hebt. Maar je kunt er ook een internetbundel bij nemen van een aantal MB's per maand. Dat zijn al behoorlijk scherpe prijzen. ;)
Ik weet niet hoe dat bij T Mobile precies in elkaar zit, maar wij kunnen internet niet alleen voor bepaalde diensten aanzetten. De kraan staat open of dicht, zeg maar. Zakelijke abonnementen bieden wij sowieso niet aan.
ik kan je helaas dus niks scherpers bieden, dan de bundels die je op de website vindt. Ik hoop dat daar toch iets bij zit wat handig voor je zou zijn. Je kunt bij ons wel maandelijks je bundels naar boven en naar beneden wijzigen, dus daarmee heb je in 1 abonnement heel veel mogelijkheden.

Groetjes,
Charlene

Reageer