.

Beantwoord

Ik wil overstappen van Simyo Prepaid naar Simyo Sim Only. Hoe doe ik dat?

  • 5 June 2019
  • 6 reacties
  • 457 Bekeken

Badge
Deze informatie van uw eigen site klopt niet:

Ik wil overstappen van Simyo Prepaid naar Simyo Sim Only
Dat kan! De overstap kun je zelf regelen op Mijn Simyo. Je leest hier hoe het werkt.
Overstappen via Mijn Simyo
Ben je 18 jaar of ouder? Dan kun je overstappen naar een Sim Only abonnement. Dit doe je zo:
  1. Log in Mijn Simyo en kies voor 'stap over naar Sim Only en bespaar' onder het kopje Overzicht.
Dat kan ik niet vinden in "mijn Simyo - overzicht --- stap over naar Sim Only en bespaar??? Waar dan?
Ik zie dat niet...
Verder zie ik totaal niets wat vermoedelijk in deze richting zou kunnen gaan..
Ik wil overstappen van Simyo Prepaid naar Simyo Sim Only (voor een abonnement), maar die mogelijkheid is er NIET!
Helaas...
icon

Beste antwoord door Scotsman 6 June 2019, 09:53

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je zou dit moeten kunnen zien:

Reputatie 7
Badge +10
Hi Beltegoedklant!

Welkom terug op het forum!

Zit je eraan te denken om over te stappen naar Sim Only? Leuk! 😃 Als je het tegeltje niet meteen ziet op je overzicht, dan kun je op Mijn Simyo surfen naar Instellingen > Beltegoed & tarieven > Overstappen naar Sim Only. Je bent dan binnen een dag overgestapt! Zie je die optie wel staan, of ook niet?

Scotsman heeft ook laten zien hoe het tegeltje eruit hoort te zien op Mijn Simyo. Dank daarvoor!

Laat je ons weten of je er zo uit komt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Beste Jihane en Scotsman,

Scotsman>Je zou dit moeten kunnen zien:
Ja, hier in de mail zie ik dat, maar niet in "mijn Simyo" (In diverse browsers getest)


Jihane>Met deze tip kom ik al heel wat verder, maar daar kan ik "onbeperkt bellen" van 11 euro per maand niet vinden.

Update: na enig zoekwerk heb ik het toch gevonden via een kleine link onderaan, maar daar
tref ik een bedrag van 12 euro per maand voor onbeperkt bellen...???
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen .. daar is het gewoon 11 euro per maand... Hoe zit dat?
Vaste klanten moeten meer betalen???

Update: ik heb maar even gebeld naar 1200 en alles is nu duidelijk. Ik ga nu bestellen en deze post kan de prullenbak in.

Bedankt, Rob
Reputatie 7
Nu ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd wat er online dan 'mis ging' 😉. Als je dat zou kunnen toelichten dan kunnen andere gebruikers hier ook voordeel aan hebben.
Badge
Hoi Ricok, 11 euro kost het bij 1 jaar contract en 12 euro kost het bij een maandelijks opzegbaar contract. Ik heb nu voor 1 jaar getekend.

Groeten weer en een mooi weekend, Rob
Reputatie 7
Badge +10
Hi Beltegoedklant,

Ha, fijn dat het helemaal gelukt is intussen! Er zit inderdaad een verschil in prijzen tussen maand- en jaarcontracten.

Goed om te horen dat het allemaal helder is!

Groetjes,
Jihane

Reageer