.

Beantwoord

Ik wil overstappen naar een andere provider. Hoe doe ik dat?

  • 19 October 2017
  • 2 reacties
  • 349 Bekeken

Beste,

Ik ben al ruim 2 jaar klant van Simyo en het beviel mij altijd goed, maar toch heb ik het besluit genomen om over te stappen vanwege meer GB’s per maand. Mijn abonnement eindigt op 1 januari 2018. Kan ik vandaag of morgen overstappen? Want ik heb ergens gelezen dat je abonnement na een jaar maandelijks opzegbaar wordt, klopt dat? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Asma 20 October 2017, 12:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Marcodeh,

Wat jammer dat je weg wilt gaan...😢

Op Mijn Simyo vind je de gegevens van je contract, Als de contractduur verstreken is kan je opzeggen per maand, als je jouw nummer wil houden dan moet de nieuwe provider de overstap regelen!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marcodeh,

Welkom op het Forum!

Ontzettend jammer om te horen dat je wilt overstappen. 😞 Hoeveel MB had je graag gewild?

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je inmiddels contractvrij bent. Dit houdt in dat je met een maand opzegtermijn kunt overstappen naar je nieuwe provider. Hiervoor kun je een nieuwe simkaart bestellen en nummerbehoud aanvragen. De dag waarop je nummer wordt overgezet, is dan de dag dat je abonnement bij ons wordt beëindigd.

Gaat het lukken zo?

@ Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer