.

Beantwoord

Ik wil mijn abonnement verlengen alleen is de prijs veranderd. Wat nu?

  • 27 February 2018
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Badge
Als ik mijn belbundel van 100 bel/sms minuten wil verlengen moet ik ipv 3 euroos 4 euros betalen. Een prijsstijging van 25%.
Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door franswon 27 February 2018, 14:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Boutros7,

De prijzen voor bellen en SMS zijn een tijd geleden verhoogd. De internetbundels zijn of groter of goedkoper geworden in het algemeen.
Als je niet verlengd blijft je bundel gewoon dezelfde prijs houden, je mag met een jaar verlengen maar dat hoeft niet!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Boutros7,

Welkom op het Forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt. Het klopt helemaal dat onze kleinste bundel duurder is geworden. Deze prijswijziging komt alleen voordelig uit als je ook een internetbundel hebt. Dit komt omdat onze internetbundels wel veel goedkoper zijn geworden.

Maak je vooral geen zorgen, zoals Franswon aan gaf hoef jij je abonnement niet te verlengen. Je kunt gerust gebruik blijven maken van dezelfde bundel en prijs. Je abonnement blijft dan doorlopen in de vorm van een maandabonnement.

Heb je hier meer vragen over?

@Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma
En je kan daarnaast evt. gewoon een internet bundel erbij activeren die je ook weer kan opzeggen zonder dat je € 3,- 100 min/sms abbo wordt aangepast. Heb ik ook onlangs gedaan en blijft mijn 100 min/sms abbo voor 3,- gewoon zoals die is.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rudolf,

Dank voor de toevoeging! 🙂 Dat is inderdaad waar. Je kunt de bundels houden die je wil, en onafhankelijk daarvan weer andere bundels toevoegen of weghalen. Handig!

Groetjes,
Jihane

Reageer