.

Beantwoord

Ik wil mijn abonnement opzeggen

  • 19 February 2014
  • 13 reacties
  • 2986 Bekeken

Ik wil mijn abbonement opzeggen. Ook mij lukt het opzeggen niet via de website van Simyo. Mijn contract loop tot 25 Maart 2014. Het is nu 19 februari 2014.
Ik heb contact gehad met de klantenservice en krijg onderstaand reactie:

"Wij vinden het vervelend voor u dat u uw abonnement niet kunt opzeggen.

Volgens onze gegevens loopt uw contract tot 25 maart 2014. Wegens een technische storing is het niet mogelijk om uw abonnement één maand voor het einde van uw contract op te zeggen via uw persoonlijke Simyo pagina.

Hierom verzoeken wij u om één dag na het einde va uw contract uw abonnement op te zeggen door in te loggen op Mijn Simyo. Onder het kopje 'Mijn gegevens' vindt u de optie 'Mijn abonnement opzeggen'. Waarna u ons kunt contacteren om aan te geven dat u uw abonnement heeft opgezegd. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat uw abonnement met terugwerkende kracht, op het einde van uw contract wordt beëindigd. In uw geval is dat per 25 maart 2014".


Ik vind het niet leuk dat ik mijn opzegging via dit forum moet doen. 
Ik heb altijd prima met Simyo gebeld, maar door gezeik bij opzeggen contract, ziet Simyo mij nooit meer terug.
Simyo moet zorg dragen voor een website waarmee klanten zich kunnen loskoppelen van een abonnement.
Wegens technische probleem? Ik geloof er niks van. Volgens me moet zijn : wegens maffia praktijken van Simyo

Mvg,
Matrix
icon

Beste antwoord door Dries 20 February 2014, 17:12

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Niet zo boos doen. Als je nu gewoon de stappen volgt dan word je abonnement netjes opgezegd voor je. Het kost je niets extras.
wat zeur je nou?. Als je nu gewoon de stappen volgt dan word je abonnement netjes opgezegd voor je. Het kost je niets extras.



Ga eens fatsoenlijk Nederlands leren voor je reacties instuurt.
Reputatie 2
Badge +6
Ik wil mijn abbonement opzeggen. Ook mij lukt het opzeggen niet via de website van Simyo. Mijn contract loop tot 25 Maart 2014. Het is nu 19 februari 2014.
Ik heb contact gehad met de klantenservice en krijg onderstaand reactie:

"Wij vinden het vervelend voor u dat u uw abonnement niet kunt opzeggen.

Volgens onze gegevens loopt uw contract tot 25 maart 2014. Wegens een technische storing is het niet mogelijk om uw abonnement één maand voor het einde van uw contract op te zeggen via uw persoonlijke Simyo pagina.

Hierom verzoeken wij u om één dag na het einde va uw contract uw abonnement op te zeggen door in te loggen op Mijn Simyo. Onder het kopje 'Mijn gegevens' vindt u de optie 'Mijn abonnement opzeggen'. Waarna u ons kunt contacteren om aan te geven dat u uw abonnement heeft opgezegd. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat uw abonnement met terugwerkende kracht, op het einde van uw contract wordt beëindigd. In uw geval is dat per 25 maart 2014".


Ik vind het niet leuk dat ik mijn opzegging via dit forum moet doen. 
Ik heb altijd prima met Simyo gebeld, maar door gezeik bij opzeggen contract, ziet Simyo mij nooit meer terug.
Simyo moet zorg dragen voor een website waarmee klanten zich kunnen loskoppelen van een abonnement.
Wegens technische probleem? Ik geloof er niks van. Volgens me moet zijn : wegens maffia praktijken van Simyo

Mvg,
Matrix


Hoi matrix44,

Welkom op het forum van Simyo 🙂

Wel jammer dat het meteen mis gaat 😞 Ik wil je wel vragen om het netjes te houden en ons niet te beschuldigen van 'maffia praktijken'.

Wegens een technische storing kunnen klanten niet hun contract opzeggen voor het einde van hun contractdatum. Om deze reden vragen wij klanten zelf hun contract op te zeggen na het einde van de contractdatum. Wij zorgen er dan meteen voor dat je aansluiting wordt opgezegd. De extra kosten die zijn gemaakt, worden voor je gecrediteerd. We weten dat dit niet heel handig is en een beetje omslachtig, maar dit is wel de enige manier hoe het kan. Het heeft een hoge prioriteit en er wordt hard gewerkt om dit z.s.m. op te lossen.

Je kunt dus vanaf 26-03-2014 je abonnement opzeggen op Mijn Simyo onder de tab Mijn Gegevens. Zou je ons willen laten weten als je dat hebt gedaan? Wij zullen je contract dan direct beëindigen.
Badge +1
wat zeur je nou?. Als je nu gewoon de stappen volgt dan word je abonnement netjes opgezegd voor je. Het kost je niets extras.



Ga eens fatsoenlijk Nederlands leren voor je reacties instuurt.


Dit is typisch een gevalletje; Liever kwijt dan rijk!!!
Ik kan mijn abonnemnt nog steeds niet opzeggen bij Simyo!!!. Nu krijg ik onderstaand melding als ik mijn abonnement probeer opzeggen:

Je contractperiode loopt tot en met 25-03-2014.

Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.



De vraag is kan ik hiervan af komen?
Ik heb net een bricht gestuurd naar de klantenservice:

Precies een maand voor het einde van mijn abonnement heb ik u verzocht mijn ***** abonnement bij Simyo opzeggen!

Toen stuurde u me onderstaand bericht:

"Wij vinden het vervelend voor u dat u uw abonnement niet kunt opzeggen.

Volgens onze gegevens loopt uw contract tot 25 maart 2014. Wegens een technische storing is het niet mogelijk om uw abonnement één maand voor het einde van uw contract op te zeggen via uw persoonlijke Simyo pagina.

Hierom verzoeken wij u om één dag na het einde va uw contract uw abonnement op te zeggen door in te loggen op Mijn Simyo. Onder het kopje 'Mijn gegevens' vindt u de optie 'Mijn abonnement opzeggen'. Waarna u ons kunt contacteren om aan te geven dat u uw abonnement heeft opgezegd. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat uw abonnement met terugwerkende kracht, op het einde van uw contract wordt beëindigd. In uw geval is dat per 25 maart 2014".

Ik heb vandaag weer geprobeerd mijn abonnement opzeggen en deze keer krijg ik onderstaand melding:

"Je contractperiode loopt tot en met 25-03-2014.

Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen."

Als jullie mijn contract nu niet meteen opzeggen dan zal ik Simyo gerechtelijk aan te klagen. Alle kosten die hierbij horen komen dan op uw rekening.

Ik ben deze muis en kat spelen zat en wil snel af van Simyo!
Hoe is jullie ervaring met klachten die je bij Simyo aangeeft?
Op dit moment krijg ik geen antwoord op mijn vraag/probleem.
Daar na wordt ik totaal genegeerd door Moderator op het forum.

Hebben weer deze negatieve ervaring? Hebben jullie tips om het op te lossen? Ik ga een aangetekend brief sturen naar Simyo en daarna stap ik naar juridisch lokket.
Badge +6
Hoi matrix44,

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gezocht via Twitter en dat een collega je even hierover heeft gebeld en heeft uitgelegd dat het vanaf 26-3 mogelijk zal zijn om via Mijn Simyo op te zeggen. Ook zal je hierover nog een e-mail ontvangen.

Twitter is een slim kanaal trouwens wanneer je snel een antwoord wil, want doordeweeks tussen 9.00 uur en 20.00 uur reageren we daar binnen 2 uur. Op het forum streven we ernaar doordeweeks binnen een dag te reageren, dus het is absoluut niet zo dat we je negeerden, maar we waren nog niet aan je bericht toegekomen, ik vind het vervelend als je dat anders hebt ervaren 😞
Ik heb nog geen email ontvangen!!😕:mad:
"Naar aanleiding van ons contact op Twitter stuur ik u deze email.
U gaf aan dat u problemen ervaart met het opzeggen van uw aansluiting. Wij hebben u uitgelegd dat we met een technische storing te maken hebben gehad. Daardoor kunt u pas op 26-3-2014 de opzegknop gebruiken. Dan zal deze wel werken.
We vinden het erg vervelend voor u dat u er zoveel ongemak van heeft ondervonden. De storing zou inmiddels verholpen zijn, maar u gaf telefonisch aan nog steeds een verwarrende tekst te zien. Wij raden u daarom aan om het pas op 26-3-2014 weer te proberen.
Wanneer u dan gaat opzeggen, zorg dat uw browser pop ups toestaat: het opzegscherm komt in een pop up scherm omhoog. Wanneer u in de pop up niet direct de opzegbutton ziet, druk dan op Ctrl en - . De opzegknop staat onderaan in het vlak.

We hopen dat het opzeggen op 26-3-2014 zonder moeite zal verlopen. Wanneer dit is gelukt, horen wij het graag van u. Wanneer er nog problemen zijn, helpen wij u graag daarmee. Nogmaals excuses voor de gang van zaken."

Dus ik mag het op 26-3-2014 nogmaals proberen en als dat niet gelukt op 26-4-2014 nogmaals proberen en als dat weer niet gelukt op 26-5-2014 nog eens proberen en als dat niet gelukt op 26-6-2014 nog eens proberen en als dat niet gelukt op 26-7-2014 nogmaals proberen en als dat weer niet lukte op 26-8-2014 nogmaals proberen..........

Wanneer is dit nachtmerrie voorbij?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi matrix44,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat je via Twitter vandaag weer contact hebt gehad.

Ik wil graag het volgende benadrukken. Mocht je door een technisch probleem van ons ergens geen gebruik van kunnen maken, niet kunnen opzeggen of ergens anders tegen aan lopen, zullen wij er altijd alles aan doen om dat voor je op te lossen. Heb je recht om op te zeggen en lukt dit door een fout van Simyo niet, zullen wij dit moeten oplossen. Stel dat je door deze fout teveel abonnementskosten zou betalen, dan hadden wij dit moeten vergoeden. Het steeds wachten tot de 26ste van de maand had niet gehoeven. Mijn collega heeft je gisteren ook even telefonisch gesproken om het toe te lichten. Ik denk dat de onduidelijkheid nu wel uit de lucht is 🙂.

Daarnaast is het technische probleem waardoor je niet kon opzeggen inmiddels opgelost 🙂. Meerdere klanten liepen hier tegen aan en dat was erg vervelend. Ik zie dat je het abonnement vanochtend hebt kunnen opzeggen. De opzegging gaat per 1/4/14 in. Dus ik denk dat de nachtmerrie voorbij is 😉.

Mocht je nog vragen hebben, verneem ik het graag.

Groetjes,

Alex
Op 9 mei 2014 gaat het nog steeds niet hoor via mijn gegevens, terwijl het gewoon gaat om een kleine aanpassing, het bereiken van het onderste deel van het formulier
Badge +6
Hoi josvw,

Ik zie dat het gisteren alsnog is gelukt om je abonnement bij ons op te zeggen.
Ik denk dat je even moest uitzoomen in je internetbrowser om de knop 'Bevestigen' zichtbaar te maken, klopt dat?

Ik hoop dat we je in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen? 🙂

Reageer