.

Beantwoord

Ik wil mijn abonnement opzeggen

  • 6 January 2014
  • 21 reacties
  • 2694 Bekeken

Badge
Bij deze wil ik het opzeggen.

De functie 'Mijn abonnement opzeggen' werkt niet er staat "Je contractperiode loopt tot en met 13-08-2014.
Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen."

Graag wil ik t zo snel mogelijk stop zetten als iemand mij hiermee kan helpen zou dat top zijn.
icon

Beste antwoord door Natascha 7 January 2014, 15:24

Bekijk originele reactie

21 reacties

Badge +6
Bij deze wil ik het opzeggen.

De functie 'Mijn abonnement opzeggen' werkt niet er staat "Je contractperiode loopt tot en met 13-08-2014.
Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen."

Graag wil ik t zo snel mogelijk stop zetten als iemand mij hiermee kan helpen zou dat top zijn.


Hoi Nigelino,

Ik zie dat je een jaarcontract hebt bij ons. Het abonnement kan alleen worden opgezegd wanneer er een afkoopsom in rekening gebracht wordt. Zonder een afkoopsom kan het abonnement niet worden beëindigd.
Badge
Hallo!

Hoe mag ik dit betalen? En om hoeveel euro gaat het precies?
Badge +6
Hallo!

Hoe mag ik dit betalen? En om hoeveel euro gaat het precies?


Hoi Nigelino,

De afkoopsom zal op de factuur in rekening worden gebracht. Wat het bedrag precies zal zijn dat weet ik niet.
Ik kan onze backoffice vragen om de afkoopsom voor je te berekenen en je hierover per e-mail te berichten. Ik verneem graag van je of je dit wilt.
tis op deze ***** side gewoon niet te doen om op te zeggen dus levenslang klant blijven.
Badge +6
tis op deze ***** side gewoon niet te doen om op te zeggen dus levenslang klant blijven.

Hoi Qs6c45sn,

Welkom op het forum!
Wanneer een klant wilt opzeggen en dit is mogelijk dan kan een klant zijn/haar abonnement opzeggen via de persoonlijke pagina.

We hopen natuurlijk dat je levenslang bij Simyo blijft 😉. Mocht het jou niet lukken om op te zeggen, kan je dit dan even laten weten? Wil je dan ook even aangeven wat voor melding je krijgt of waar je precies tegen aan loopt?
Hoi Simyo,

Ik wil mijn abonnement z.s.m. opzeggen en ik wil geen nieuw abonnement of iets dergelijks, maar als ik opzeg krijg ik deze melding: 

"Je contractperiode loopt tot en met 11-02-2014.

Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen."

Waarna ik niet verder kan. Hoe moet ik mijn abonnement dan opzeggen?
Badge +6
Hoi Mees, welkom op het forum! :)

Helaas hebben we nog het probleem dat het niet mogelijk is om op te zeggen, voordat je contract afloopt via Mijn Simyo.
Daarom wil ik je vragen om op 12-2 je abonnement op te zeggen en dit aan ons door te geven, dan zullen we natuurlijk de extra onterechte abonnementskosten t/m 28-2 voor je gaan crediteren 🙂.

Excuses voor het ongemak!
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn abonnement loopt tot 3-6-2014 en ik wil het toch graag opzeggen. Ik zou graag willen weten hoeveel ik kwijt ben voor de afkoopsom. 

Ik hoop dat jullie mij hierover kunnen informeren.

Groet,
Eilien
Hoi ik wil mijn abonnement opzeggen maar
Hoe kan ik dat doen?
Badge
Hoi! 

Ja ik zou graag willen weten hoeveel dit mag kosten en nadat de afkoopsom is betaald of dit daadwerkelijk ook mijn abonnement hierbij stopgezet word!

Ik wil nogmaals eerst weten hoeveel dit zou kosten dus a.u.b niet het bedrag gelijk op me factuur zetten tot ik ermee akkoord ga.

Hallo!

Hoe mag ik dit betalen? En om hoeveel euro gaat het precies?


Hoi Nigelino,

De afkoopsom zal op de factuur in rekening worden gebracht. Wat het bedrag precies zal zijn dat weet ik niet.
Ik kan onze backoffice vragen om de afkoopsom voor je te berekenen en je hierover per e-mail te berichten. Ik verneem graag van je of je dit wilt.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn abonnement loopt tot 3-6-2014 en ik wil het toch graag opzeggen. Ik zou graag willen weten hoeveel ik kwijt ben voor de afkoopsom. 

Ik hoop dat jullie mij hierover kunnen informeren.

Groet,
Eilien


Hoi Eilien, wat jammer dat je met je eerste reactie op ons forum meteen je afscheid aankondigt :(

Ik heb je een mailtje gestuurd informatie over tussentijds opzeggen, daar kun je verder ook op reageren als dat nodig is.
Mag ik vragen waarom je wilt opzeggen? We zijn toch niet te duur? Ik kan verder ook geen contactmomenten met je vinden die een opzegging zouden kunnen verklaren...
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ik wil mijn abonnement opzeggen maar
Hoe kan ik dat doen?


Hoi Alperen,

Ik zie dat het je inmiddels al gelukt is. Goodbye 😞
Reputatie 5
Badge +11
Hoi! 

Ja ik zou graag willen weten hoeveel dit mag kosten en nadat de afkoopsom is betaald of dit daadwerkelijk ook mijn abonnement hierbij stopgezet word!

Ik wil nogmaals eerst weten hoeveel dit zou kosten dus a.u.b niet het bedrag gelijk op me factuur zetten tot ik ermee akkoord ga.


Hi nigelino,

Ik heb je een mailtje gestuurd informatie over tussentijds opzeggen, daar kun je verder ook op reageren als dat nodig is.
Wanneer je toezegt dat je dit echt wilt, krijg je het resterende bedrag op je laatste factuur, wat dan ook automatisch geïncasseerd zal worden.
Wanneer je abonnement precies wordt beëindigd hangt af van wanneer je op het mailtje reageert. Als je dat voor de 25e doet, is de 31e je laatste dag bij ons.

Let op: wil je je nummer behouden en meenemen naar een andere provider? Dan moeten we dit wel even weten, aangezien het proces dan anders zal zijn.
Zelfde vraag:
Mijn werkgever wil mijn abonnement laten overnemen door diens eigen provider. Daarvoor moet de werkgever een datum weten wanneer het abonnement afloopt.
- hoe kom ik daar achter (staat een datum, in mn gegevens maar is dat de einddatum vh abonnement?)
- moet ik zelf opzeggen om mn wergever ern datum te kunnen katen weten dat t zeker naar de nieuwe provider kan worden over gezet?
- of loopt het vanzelf af als ik niets doe?
- ik wil absoluut mn nummer behouden!
Badge +6
Hoi Jacobica,

Ik zie dat je vanochtend ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en je inmiddels weet op welke datum je contract bij ons afloopt 🙂.

Ik raad je aan om niet zelf op te zeggen als je je nummer wil behouden, maar door je werkgever een nieuw abonnement te laten bestellen met nummerbehoud met daarbij een gewenste overstapdatum die een maand verder ligt, dan komt het allemaal in orde!

Heb ik hiermee je vragen beantwoord?
Hoi Mees, welkom op het forum! :)

Helaas hebben we nog het probleem dat het niet mogelijk is om op te zeggen, voordat je contract afloopt via Mijn Simyo.
Daarom wil ik je vragen om op 12-2 je abonnement op te zeggen en dit aan ons door te geven, dan zullen we natuurlijk de extra onterechte abonnementskosten t/m 28-2 voor je gaan crediteren 🙂.

Excuses voor het ongemak!


Hoi Kim,

Overmorgen moet ik dus mijn abonnement opzeggen en dit aan jullie doorgeven. Waar moet ik dit doorgeven?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Mees,

Als je morgen je abonnement opzegt, zullen wij de extra kosten voor je vergoeden. Opzeggen doe je als volgt, ga naar: Mijn Simyo > Mijn Gegevens > Mijn Abonnement Opzeggen.

Laat je morgen nog even weten wanneer je dit gedaan hebt?
Beste klantenservice,

Ik wil graag mijn jaarabonnement opzeggen dat pas op 12-01-2015 afloopt. Ik wil mijn nummer niet behouden. Er staat dat ik het pas de laatste maand kan opzeggen en daar wil ik niet op wachten.

Vriendelijke groet,

Kees
Reputatie 2
Badge +6
Beste klantenservice,

Ik wil graag mijn jaarabonnement opzeggen dat pas op 12-01-2015 afloopt. Ik wil mijn nummer niet behouden. Er staat dat ik het pas de laatste maand kan opzeggen en daar wil ik niet op wachten.

Vriendelijke groet,

Kees


Hoi Kees_

Welkom op het forum :)

Wat jammer om te horen dat je je abonnement wilt opzeggen. Is daar een speciale reden voor? Als je vragen hebt of als ik je ergens mee kan helpen, doe ik dat natuurlijk heel graag :)

Het is wel mogelijk om van je abonnement af te zien. Als je dat wilt, zul je een afkoopsom moeten betalen. Dat betekent dat je in één keer al je abonnementskosten betaald tot het einde van je contract. In jouw geval is dat inderdaad tot 12-01-2015. Het precieze bedrag daarvan weet ik nog niet.

Als je dit wil, geef ik het door aan onze financiële afdeling. Zij berekenen dan jouw afkoopsom. Ik zal je dat weer terugkoppelen waarop jij weer kunt aangeven of je daarmee akkoord gaat.

Zal ik vragen wat je afkoopsom is of wil je toch klant bij ons blijven?
Je abbo afkopen voor die aantal maanden is een hele dure manier om van je abbo af te komen omdat Simyo je een afkoop factuur stuurt voor de pakketten waarmee je bent ingestapt aan het begin van je jaar contract . Die vermenigvuldigen ze met de aantal openstaande maanden.

Het is veel voordeliger om je abbo nu om te zetten naar de kleinste belbundel (€ 3,- per maand voor bellen want data bundel kun je per de volgende maand gewoon uitzetten) en dan een maand voor het verlopen van je contract op te zeggen :)

Succes!

Gr,
Martijn
Reputatie 5
Badge +11
Je abbo afkopen voor die aantal maanden is een hele dure manier om van je abbo af te komen omdat Simyo je een afkoop factuur stuurt voor de pakketten waarmee je bent ingestapt aan het begin van je jaar contract . Die vermenigvuldigen ze met de aantal openstaande maanden.

Het is veel voordeliger om je abbo nu om te zetten naar de kleinste belbundel (€ 3,- per maand voor bellen want data bundel kun je per de volgende maand gewoon uitzetten) en dan een maand voor het verlopen van je contract op te zeggen :)

Succes!

Gr,
Martijn



Hi mavazi,

Daar kan ik maar 1 ding op zeggen: klopt helemaal.

Reageer