Beantwoord: Ik wil graag grotere bundels. Wat nu?

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BasPlatteel heeft ontvangen van andere leden.

BasPlatteel auteur
Startend Simyaan
Reacties: 1

12 augustus 2017, 18:11

Ik als trouwe Simyo klant kom niet meer uit met max 4 gb en zou graag een grotere bundel willen van 8 misschien wel 16 of laten we gek doen onbeperkt. Uiteraard speelt het aanbod van tele2 ook mee dus niet te duur graag.
In mijn gezin heeft mijn vrouw Tele2 onbeperkt dat is wel een verademing zeg niet meer opletten wat je wel of niet gebruikt online. Zelfs Netflix op mobiel word dan een optie.
Dus Simyo er is werk aan de winkel nodig als jullie mij willen behouden ( en vele andere).
De optie om MB 's bij te kopen is veel te duur dat is voor mij geen optie. Dus voor de 2e keer graag grotere bundels !!!

Groeten
Bas
Gemarkeerd als antwoord

Hi Bas,

Ik snap heel goed dat je behoefte hebt aan meer MB's! Voor nu zit een Onbeperkt-bundel er niet aan te komen voor het internetten, maar we zijn wel altijd bezig met het verbeteren van de bundels. Ik zal je verzoek voor meer MB's dus ook doorgeven aan de afdeling die daarover gaat. Ik kan voor nu nog niets beloven, maar ik wil je wel bedanken voor je feedback.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Bekijk originele reactie
1 reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jihane heeft ontvangen van andere leden.

JihaneJihane antwoord
    Moderator
    Reacties: 2676 Sim Only iOS
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

Android expert

Android expert

Meedenker

Meedenker

iOS expert

iOS expert

Gangmaker

Gangmaker

IJsbreker

IJsbreker

Gewoon gezellig

Gewoon gezellig

Boomerang

Boomerang

Vlugge Japie

Vlugge Japie

15 augustus 2017, 11:52

Hi Bas,

Ik snap heel goed dat je behoefte hebt aan meer MB's! Voor nu zit een Onbeperkt-bundel er niet aan te komen voor het internetten, maar we zijn wel altijd bezig met het verbeteren van de bundels. Ik zal je verzoek voor meer MB's dus ook doorgeven aan de afdeling die daarover gaat. Ik kan voor nu nog niets beloven, maar ik wil je wel bedanken voor je feedback.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
    Jihane
    Graag geen privéberichten, tenzij hierom gevraagd wordt! Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie