.

Beantwoord

Ik wil een abonnement aanvragen voor mijn kleinkinderen, kan dat?

  • 16 August 2014
  • 3 reacties
  • 704 Bekeken

Badge
Hallo,mijn dochter is met haar 2 kinderen bij mij komen wonen (14 en 16 jr) dus nu wil ik voor beide jongens een abonnement van 1 jaar afsluiten.De kosten daarvan mogen van mijn bankrekening worden afgeschreven.Is dit mogeliijk? Groeten,Dennis.
icon

Beste antwoord door Naomi 18 August 2014, 16:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Dennisimanse 🙂,

Wat leuk dat je bij Simyo twee abonnementen wilt afsluiten voor je kleinkinderen 🙂 Het is altijd mogelijk om een abonnement aan te vragen!

Ik raad je aan rekening te houden met een paar dingen. Je kan de abonnementen plaatsen op je eigen naam, aangezien je kleinkinderen nog minderjarig zijn. Een minderjarige mag namelijk geen contract afsluiten. Bij de bestelling kun je ook je eigen bankrekeningnummer opgeven 😉 Let er wel op dat je als contracthouder verantwoordelijk blijft voor de aansluiting, omdat het contract op jouw naam komt te staan.

Als je gebruikmaakt van de Simyo Vriendendeal actie, dan ontvang jij en de nieuwe klant € 10,- korting op de eerst volgende factuur. Via de Simyo Vriendendeal shop kan je de nieuwe bestelling plaatsen. Voor meer informatie kan je hier kijken 😉 De simkaart ontvang je binnen drie werkdagen.

Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?
Badge
Perfect beantwoord!!!!! Groeten,Dennis.!!!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi dennisimanse,

Leuk om te horen dat je vraag goed is beantwoord. Graag gedaan :o

Hopelijk tot ziens op het forum!

Reageer