.

Beantwoord

Ik stap over naar Tele2 met nummerbehoud, is mijn abonnement opgezegd?


Ik heb een aanvraag ingediend om met nummerbehoud over te stappen naar tele2. Volgens hun wordt mijn abonnement op 25-4 overgezet, maar ik kan dit nergens terugzien. Klopt het dat mijn abonnement bij jullie op 25-4 stopt?
icon

Beste antwoord door Caspar 16 April 2016, 10:31

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mirjamwouters,

Welkom op het forum!

Jammer om te lezen dat je gaat overstappen :(

Ik heb gekeken naar je aansluiting en zie inderdaad dat je abonnement bij ons wordt opgezegd. Dit gaat altijd automatisch bij een overstap. Het moment dat je nummer over is gezet, is het moment dat je abonnement bij Simyo is gestopt. Is het zo duidelijk voor je?

Groetjes,
Caspar
Bedankt voor de snelle reactie.
Het is mij duidelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mirjamwouters,

Graag gedaan namens Caspar! Fijn dat het helemaal duidelijk geworden is 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Ik hoop dat we jou in de toekomst nog eens terugzien bij Simyo!

Groetjes,
Angela
Krijg ik nog een bevestiging dat mijn abonnement per 25-4 stopt? Of gebeurd dit verder niet?
Hoe zit het met het deel van het abonnement dat al betaald is? De periode 25-4 t/m 30-4 is al in rekening gebracht op de factuur van maart natuurlijk.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Mirjamwouters,

Omdat een aanvraag van nummerbehoud altijd geannuleerd kan worden of worden verplaatst, proberen we niet op de zaken vooruit te lopen in de communicatie 🙂. Je krijgt daarom een e-mail zodra het nummer is overgezet. Vanaf dat moment corrigeren we natuurlijk ook de kosten op de laatste verrekening (factuur van April).

Groetjes, Tiury
Goedemorgen Tiury,

Ik heb geen mail mogen ontvangen van Simyo?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mirjamwouters,

Dat is vreemd! Ik heb dit gelijk voor je nagekeken en zie dat we op 26 april rond 17 uur alsnog een e-mail hebben gestuurd. Iets later dan verwacht 🙂 Heb je deze ontvangen? Bekijk voor de zekerheid ook je spam- en ongewenste inbox. Het wil wel eens voorkomen dat de e-mail daarin terecht komt. Laat je weet of je hem hebt gevonden?

Groetjes,
Angela
Inderdaad, later dan verwacht alsnog de mail ontvangen.
Reputatie 7
Badge +10
Goed om te zien dat je de e-mail alsnog gehad hebt 🙂 Bedankt voor het doorgeven. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Goedemiddag,

Mijn abonnement is dus uiteindelijk per 25-4-2016 gestopt, maar de kosten had ik al betaald t/m 30-4-2016. De factuur is echter niet gecorrigeerd?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Mirjamwouters,

Wat vreemd dat deze factuur niet is gecorrigeerd. Je hoeft uiteraard niet te betalen voor de laatste dagen van april.

Ik heb het meteen doorgezet naar onze financiële afdeling. Zodra de correctie is uitgevoerd, ontvang je van ons bericht.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groetjes,
Sean

Reageer