.

Beantwoord

Ik maak thuis gebruik van de KPN diensten maar ontvang geen dubbele bundels. Hoe zit dat?

  • 27 March 2020
  • 3 reacties
  • 647 Bekeken

Badge

Ik en mijn zoon hebben beide dubbele bundels. 

Nu graag ik een sim en dubbele bundels voor mijn andere zoon aan, en kan dat niet ineens niet meer?

Antwoord is op jou adres staat geen kpn alles in 1?

Kan dit aangepast worden dat mijn zoon dat ook krijgt? 

icon

Beste antwoord door Daisy 10 September 2020, 10:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Cor1, 

Welkom op ons forum!

Ik heb even gekeken en ik zie al waar het misgaat. Bij het automatisch invullen van jullie adresgegevens is de straatnaam nog eens als toevoeging meegenomen. Dan komt je adres dus niet overeen met wat KPN heeft staan en werkt het niet :sweat_smile:

Ik heb het al voor je gecorrigeerd, dus als het goed is kun je nu Simyo Compleet aanzetten!

Laat je me weten of het gelukt is? 

Groetjes, 
Bas

Hoi Bas,

ik heb gisteren ook en simyo simcard bestelled.
Helaas hebbe ik datzelfde probleem, mijn address is niet voor dubbele bundels goed gekeurd, maar wij hebben vast KPN in onze appartment.
Dank jij voor jij help

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi FrederikM,

 

Welkom bij Simyo, leuk dat je op het forum terecht bent gekomen!

 

Goed dat je dit even navraagt. Om in aanmerking te komen voor Simyo compleet moeten je adresgegevens bij Simyo en KPN 100% overeenkomen, dit is hoofdletter en leesteken gevoelig. Ik raad je aan om de adresgegevens bij KPN en Simyo even naast elkaar te leggen om te kijken of deze 100% overeenkomt. Ook is het belangrijke dat je de optie "persoonlijke gegevens delen" aan hebt staan in Mijn Simyo, anders hebben wij geen toestemming hiervoor.

 

Groetjes,

Daisy 

Reageer