.

Beantwoord

Ik krijg ineens een bericht van Payinfo over kosten. Hoe kan dit?

  • 26 November 2015
  • 4 reacties
  • 2727 Bekeken

Vandaag ontving ik ineens een sms-bericht van payinfo waarin staat dat de sms-kosten 50 euro bedragen en dat ik een dienst afneem om 3111. Ik heb mij helemaal nergens voor aan gemeld en zou graag vernemen hoe dit kan. alvast dank.
icon

Beste antwoord door Angela 27 November 2015, 12:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dan zul je het beste contact kunnen opnemen met Payinfo.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anne_s65,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is even schrikken! Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent.

Bij ons ben je standaard geblokkeerd voor deze diensten. Voor de zekerheid heb ik jouw aansluiting nagekeken en deze blokkade staat netjes aan. Dit betekent dat je via ons geen kosten kunt maken voor betaalde smsdiensten. Mocht je, via welke weg dan ook, jezelf aanmelden voor deze diensten dan worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht.

Het bericht wat je van deze diensten terugkrijgt is het bericht wat geld kost. Door de blokkade kun jij dit bericht niet ontvangen en betaal je dus niets. Ik heb jouw huidige verbruik bekeken en zie ook geen kosten staan die er niet horen.

Ik wil je aanraden even in te loggen via www.payinfo.nl. Je vult hier je mobiele nummer in en krijgt vervolgens een inlogcode via een sms. Deze website is betrouwbaar dus dit kun je gerust doen. Wellicht zie je daar iets staan en kun je dit direct afmelden. Better safe than sorry! Houd je mij even op de hoogte?

@Raytje, bedankt voor je doorverwijzing en hulp :)

Groetjes,
Angela
dank voor je reactie en bedankt voor het nakijken van mijn verbruik! Op payinfo is inderdaad niets te zien. Gelukkig!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Anne_s65,

Graag gedaan, goed dat je het even hebt gecontroleerd. Erg fijn dat je ook daar niks terugziet van een betaalde sms-dienst.

Als je nog iets wilt vragen, dan zijn we ook altijd op het forum bereikbaar 😉 Ik wens je nog een prettig weekend.

Reageer