.

Beantwoord

Ik kan niet overstappen van Prepaid naar Sim Only via de de Overzichtpagina. Hoe kan dat?

  • 3 November 2019
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

Ik denk erover over te stappen van Prepaid naar Sim Only. Op de website lees ik dat hiervoor een link is onder ‘Overzicht’, maar die zie ik niet. Uit een ander topic maak ik op dat mijn account misschien ‘te oud’ is, kan dit kloppen?

Als ik nu een ander Sim Only abonnement met nummerbehoud aanvraag, wordt mijn Prepaid-tegoed dan wel verrekend, zoals normaal gesproken het geval is? 

Alvast dank.

icon

Beste antwoord door Bas 4 November 2019, 16:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi @hjkrajenbrink 

Ik zou even afwachten op wat een moderator hier gaat zeggen. Dat zal in de loop van de Maandag zijn.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi hjkrajenbrink,

Wat gek dat jij op de Overzichtpagina geen mogelijkheid terugvindt om over te stappen naar Sim Only :thinking:

Zou je eens kunnen inloggen op Mijn Simyo en dan kijken onder Instellingen Beltegoed en tarieven? Hier vind je namelijk ook als je een beetje naar beneden scrollt de optie Overstappen naar Sim Only terug :blush:

Kun je me laten weten of het gelukt is? :wink:

Groetjes, 
Bas

Dank Bas, gevonden! Ik had andere forum-posts gezien waar werd verwezen naar het tabje ‘Overzicht', maar in de tussentijd is het waarschijnlijk verplaatst naar ‘Instellingen’.

 

Groet Henk

Reputatie 6
Badge +6

Hoi hjkrajenbrink,

Fijn dat het inmiddels gelukt is!

We zijn ervan op de hoogte dat sommige klanten de overstaptegel niet zien door een bug. Dat is work in progress! Maar we gaan ook even kijken naar onze blogs en artikelen op onze website, zodat de alternatieve overstapknoppen daar ook vermeld worden :blush:

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

Reageer