Skip to main content

Ik denk erover over te stappen van Prepaid naar Sim Only. Op de website lees ik dat hiervoor een link is onder ‘Overzicht’, maar die zie ik niet. Uit een ander topic maak ik op dat mijn account misschien ‘te oud’ is, kan dit kloppen?

Als ik nu een ander Sim Only abonnement met nummerbehoud aanvraag, wordt mijn Prepaid-tegoed dan wel verrekend, zoals normaal gesproken het geval is? 

Alvast dank.

Hoi @hjkrajenbrink 

Ik zou even afwachten op wat een moderator hier gaat zeggen. Dat zal in de loop van de Maandag zijn.


Hoi hjkrajenbrink,

Wat gek dat jij op de Overzichtpagina geen mogelijkheid terugvindt om over te stappen naar Sim Only :thinking:

Zou je eens kunnen inloggen op Mijn Simyo en dan kijken onder Instellingen > Beltegoed en tarieven? Hier vind je namelijk ook als je een beetje naar beneden scrollt de optie Overstappen naar Sim Only terug :blush:

Kun je me laten weten of het gelukt is? :wink:

Groetjes, 
Bas


Dank Bas, gevonden! Ik had andere forum-posts gezien waar werd verwezen naar het tabje ‘Overzicht', maar in de tussentijd is het waarschijnlijk verplaatst naar ‘Instellingen’.

 

Groet Henk


Hoi hjkrajenbrink,

Fijn dat het inmiddels gelukt is!

We zijn ervan op de hoogte dat sommige klanten de overstaptegel niet zien door een bug. Dat is work in progress! Maar we gaan ook even kijken naar onze blogs en artikelen op onze website, zodat de alternatieve overstapknoppen daar ook vermeld worden :blush:

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas


Reageer