.

Beantwoord

Ik kan de bundels niet aanpassen voor iemand anders. Hoe kan dat?

  • 27 February 2020
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Met de simyo app beheer ik middels ‘gekoppelde accounts’ naast mijn eigen nummer, het nummers van mijn vrouw én het nummer van mijn zoon. Andersom beheert mijn vrouw naast haar eigen nummer ook mijn nummer en ook die van zoon.

Voor zover nog niets bijzonders.

Werd vanochtend gewezen op de goedkopere bundels. dus…Prima idee, meer voor minder.

Ik heb mijn eigen bundel aangepast vanochtend.. no problemo. Bundel van vrouw aangepast.. ook geen probleem. Wil vervolgens de bundel van mijn zoon aanpassen en krijg de melding “je hebt al bundels aangepast” en vanaf de eerste van de volgende maand kan ik weer “m'n bundel wijzigen”

Maar ik krijg bovenstaande melding terwijl ik de bundel wil aanpassen van het het gekoppelde nummer van mijn zoon en daar is nog niets aangepast aan de bundel.

Doe ik dat, zoals de melding zegt, vanaf de eerste dan gaat hij de daarop volgende maand pas in en betaal ik een maand extra iets teveel. 

Geen halszaak maar ik kom er ook niet gemakkelijk uit. Voelt gewoon alsof dit zou moeten werken. Ik zou toch per nummer een bundel mogen aanpassen...lijkt mij?

Any insights?  

 

icon

Beste antwoord door Bas 28 February 2020, 12:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Kruyf, 

Wat gek dat je voor je zoon de bundels niet kunt aanpassen!

Zou je me in een privébericht zijn telefoonnummer kunnen doorsturen? Dan kijk ik even of er niet onverhoopt toch al een bundelwijziging is doorgevoerd bij ons achter de schermen. 

Ik hoor het graag van je! :blush:

Groetjes, 
Bas

Telefoonnummer doorgegeven.

Er leek toch al een wijziging van de bundel “klaar te staan” die ik niet had gedaan.

Deze is verwijderd en hierna heb ik het alsnog gewoon kunnen aanpassen.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Kruyf,

 

Aha! Fijn dat het nu is opgelost!

 

Mocht je in de toekomst ergens tegen aan lopen, dan zien we je graag terug!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer